خبرهای داغ:
کارشناس بسیج سازندگی در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از اردوی جهادی به منظور سمپاشی 6 دامداری در روستا افتر در شهرستان سرخه به همت گروه جهادی سردار سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۳۸
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به همت بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اردوی جهادی یک روزه در روستای افتر در شهرستان سرخه جهت سمپاشی دامداری ها برگزار شد.

مهدی حسن نو کارشناس بسیج سازندگی در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه این اردو جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های پیشگیرانه ی سازمان دامپزشکی و با هدف از بین بردن انگل های خارجی از قبیل کنه، جرب، شپش و کک که ناقل بیماری های مختلف دامی و مشترک هستند عملیات سمپاشی جایگاه نگهداری دام در مناطق روستایی شهرستان سرخه انجام گرفت.

او با اشاره به نحوه اجرای طرح افزود: در این اردو تعداد ۶ دامداری مربوط به مددجویان کمیته امداد در روستای افتر با پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه و کمیته امداد امام خمینی (ره)، با حضور چهار نفر از اعضای گروه جهادی سردار سلیمانی سرخه مورد سمپاشی قرار گرفت.

کارشناس بسیج سازندگی در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه در ادامه اضافه کرد: با سمپاشی به موقع  ضمن از بین بردن انواع انگل های بیماری زا می توان از بروز بسیاری از بیماری های دامی و مشترک  كاهش عوارض خشكسالی و افزایش ایمنی بدن دام ها اقدام کرد.

حسن نو خاطرنشان کرد: همچنین در طی این اقدام جهادی آموزش های لازم با حضور مجید مرادی کارشناس اداره جهاد کشاورزی شهرستان، به دامداران داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها