سه دستگاه ویلچر به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان سرخه اهدا شد

در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه سه دستگاه ویلچر به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۴۹
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ رزمایش مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه در پی توصیه مقام معظم رهبری به فعالیت در زمینه کمک رسانی به افراد نیازمند و آسیب دیده در شهرستان سرخه انجام گرفت.

به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و بسیجیان سه دستگاه ویلچر به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان اهدا شد.

جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیج سازندگی نیروهای با همکاری دستگاه‌های مختلف، گروه های جهادی و سایر اقشار جامعه از ابتدای شیوع کرونا برای مقابله با این بیماری منحوس وارد عمل شدند.

او افزود: بسیج مستضعفان از زمان شکل گیری برکات زیادی داشته است چون آمده از مردم، برای مردم و با مردم بوده و قرار است هر جا مردم نیاز به کمک، همدلی و همراهی داشتند وارد عمل شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا کمک های مومنانه بسیاری در قالب آبرسانی آب شیرین به مناطق روستایی، اهدای بسته های معیشتی، ذبح گوسفند و توزیع آن در بین خانواده های نیازمند و موارد دیگر انجام گرفته است. در این دوره نیز سه دستگاه ویلچر به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار