در امامزادگان شهرکرد برگزارشد؛
اولین همایش ستایشگران فاطمی با حضور جمعی از خواهران مداح در حسینیه حضرت موسی بن جعفر علیه السلام امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد به همت سازمان بسیج مداحان استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۷۲
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرمانده سپاه استان در نخستین همایش ستایشگران فاطمی شهرستان شهرکرد، با اشاره به نقش موثر و ارزشمند بسیج در عرصه های مختلف امنیتی دفاعی سازندگی محرومیت زدایی و فرهنگی گفت: یکی از مهم ترین و اولویت دار ترین ماموریت بسیج مقابله با جنگ نرم دشمن است.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: صدها ها شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان و کانال و گروه و پیج در شبکه های اجتماعی در حال بمباران تبلیغاتی و ایجاد تردید و باورها و اعتقادات مردم ایران به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

 وی، خانواده را یکی از مهم ترین ارکان تربیتی و سازندگی جامعه دانست و گفت: دشمن با درک این جایگاه در صدد از کار انداختن این عنصر ماه و سرنوشت ساز است.

مرادی با اشاره به نقش مداحان خواهر در رونق بخشیدن و اقامه روضه های خانگی ادامه داد: بخش عمده ای از مخاطبین شما در روضه های خانگی زنان و دختران جامعه هستند که می بایست از فرصت برگزاری مجالس روضه و روضه های خانگی در تبیین اهداف جنگ نرم دشمن و نقشه های شوم آنها در سست کردن و از بین بردن کانون گرم خانواده به ویژه در فضای مجازی استفاده کرد.

در این همایش که مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند، سرکار خانم پناهی از اساتیدحوزه خانواده دعوت شده از اصفهان به ایراد سخنرانی پرداخت، همچنین شعرخوانی تعدادی از خواهران شاعر آیینی و تجلیل از ستایشگران فعال از برنامه های این روز بود.

ارسال نظرات