خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: وجود رهبری در جامعه اسلامی بر اساس روایات ، جامعه را از عذاب و گرفتاری نجات می دهد و اگر جامعه ای از نعمت رهبری و ولی فقیه برخوردار باشد به سعادت می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۷۸
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: همانطور که امام خمینی (ره) فرموده است ولایت فقیه استمرار حرکت انبیأ است و اگر می خواهید به مملکت آسیبی نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید .
وی اظهار داشت: امروز می‌بینیم در کشور ما رهبری مایه پیشرفت عزت افتخار و اتحاد و همدلی است از این رو ماهم باید نسبت به رهبری جامعه اسلامی اطاعت پذیری داشته باشیم.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین همچنین با اشاره به ۱۲ آذرماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری اولین انتخابات که منجر به تعیین نوع حکومت و تشکیل جمهوری اسلامی در ایران شد ، تعیین قانون اساسی نظام در محافل مختلف گسترش یافت و قانون اساسی جمهوری اسلامی تهیه شد که ۱۲آذر سالروز همه پرسی قانون اساسی در تقویم ایران روز قانون اساسی نام گذاری شده است.
او اضافه کرد: قانون اساسی ، قانون تعیین کننده نظام حاکم و قانون اساسی ما برگرفته از قرآن و سنت است و هر چه در جامعه قانون اساسی مورد توجه و احترام باشد جامعه راه سعادت و پیشرفت را طی می کند.
وی گفت: یکی از وظایف مسوولان مبارزه با فساد و رانت است و اگر در جایی دیده شد که فساد وجود دارد باید با آن مبارزه شود.

ارسال نظرات