خبرهای داغ:
همایش میقات صالحین با حضور حلقات صالحین پایگاه های مقاومت بسیج حوزه های مقاومت درمسجد جامع شهرستان راز و جرگلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۱۱
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد پاسدار یاسر قدیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رازوجرگلان گفت: این همایش هم زمان با آخرین روز از هفته بسیج و با شعار بسیج پاره تن مردم است در مسجد جامع شهر راز برگزار شد.
وی هفته بسیج را یادآور پیام تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل ارتش ۲٠ میلیونی برشمرد و گفت: هفته بسیج یادآور از خود گذشتگی ها ، ایثار و فعالیت‌های مخلصانه بسیجیان در دوران انقلاب و ادامه آن در زمان کنونی است.
فرمانده سپاه رازوجرگلان همایش حضور پرشور گروه های تربیتی شجره طیبه صالحین را در میعادگاه های نماز جمعه قبل از ایراد خطبه های آن ، با هدف انسجام بخشی و حضور مستمربسیجیان در نمازهای جمعه جهت تقویت قرارگاه های تربیتی و فرهنگی بخش ها برشمرد که با محوریت گفتمان سازی و گفتمان ولایت با موضوع ویژگی های بسیج و نماز ، قبل از اقامه نماز جمعه گرد هم جمع شده و بصورت نمادین به مباحثه پرداختند و در ادامه نماز جمعه را به امامت حجت الاسلام نادعلیزاده امام جمعه محترم شهرستان اقامه نمودند .
وی در پایان ازحضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و اقشارمختلف بسیجیان و مردم حاضر دراین همایش تقدیر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها