سردار فدوی در افتتاحیه نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی:

باید روی ریل انقلاب اسلامی حرکت کرد تا وعده خدا محقق شود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید روی ریل انقلاب اسلامی حرکت کرد تا وعده خدا محقق شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۵۳
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
یکپارچگی جامعه اسلامی در گرو تکمیل روند دولت اسلامی است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحییه نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد، گفت: در ۱۲ آذر ماه، رهبرمعظم انقلاب اسلامی روشی را برای ما مشخص کردند که این روش اگر توسط همه ما اجرا شود، می تواند اتفاق مبارکی را رقم بزند.

وی ادامه داد: قطعا این مبارکی زحمت زیادی دارد و اصولا در روندی که خداوند مشخص کرده بی زحمت کسی چیزی را بدست نمی آورد، تا کنون برای انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده شده است و در سال ۵۷ ملتی به دنبال امام خود با وحدت کامل حرکت کردند و همان اقدامی را انجام دادند که امام خود گفت و پیروزی رقم خورد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: مرحله دوم بعد از نهضت انقلاب اسلامی هم زود انجام شدو مردم پای کار آمدند و نظام جدید راحمایت کردند و سپس قانون اساسی را امام(ره) با رای مردم قرار داد و سال ۵۷ انقلاب اسلامی اینگونه شکل گرفت.

فدوی با باین اینکه باید روی ریل انقلاب اسلامی حرکت کرد تا وعده خدا محقق شود، گفت: حضرت محمد(ص) اصول دین را یکی از مهمترین گزینه ها برای خود می دانست که ما هم تابع آن هستیم اما موضوعاتی همچون استکبارستیزی و دفاع از مظلوم نیز جزو آرمان های انقلاب اسلامی است که مورد تاکید امام (ره) قرار گرفت و تا وقتی به این اصول عمل شود ریل انقلاب اسلامی در حال ساخت و پیشرفت خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه نمایشگاه مکتب اسلامی در تهران، مجموعه آثار مختلفی حول فرمایشات مقام رهبری است، گفت: مقام معظم رهبری ۵ فرآیند را تاکید کردند و ما باید با فعالیت گسترده در این عرصه زمان تحقق ۵ فرآیند را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه نحوه حیات درونی نظام و مسوولین را توحید مشخص می‌کند، افزود: دیدگاهی که در مقابلش دیدگاه غرب است و به انسان محوری اعتقاد دارد و اگر جامعه خدا را قبول داشته باشد و به نحوه حیات درونی بر مبنای توحید عمل کند کسی به دنبال غرب نمی‌رود‌‌‌. زمانی جامعه اسلامی یکپارچه می‌شود که روند دولت اسلامی کامل شده باشد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه دشمنی‌ها علیه حکومت اسلامی در زمان پیامبر و حضرت علی (ع) نیز بوده است، تاکید کرد: این دشمنی ها بسیار بیشتر از دوران ما هم بوده‌ است و دشمن در دوران ما همواره از انقلاب اسلامی شکست خورده است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: مشکلات امروز به خاطر عمل نکردن به فرمان خداوند است، اینکه گفتیم خدایا امور ما را به خودمان واگذار کن. در بحث اقتصادی به خدا گفتیم ما را به خودمان واگذار کن و این وضع اقتصادی ماست.

وی افزود: امام فرمود اگر ۲ جا درست شود جامعه درست می‌شود و آن حوزه و دانشگاه است. اینکه بتوانیم همه اقداماتی که دولت سازی اسلامی نیاز دارد را انجام دهیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور نیز گفت: اقتصاد ما نه متناسب با انقلاب است نه مردم ما‌. انسان اصلی‌ترین عنصر برای انجام کارهاست که ما در ایران بهترین‌ها را داریم پس می‌توانیم براساس اسلام و مکتب انقلاب اسلامی گرفتاری‌ها را رفع کنیم. باید ببینیم ما کجای این تلاش برای تحقق حکومت اسلامی قرار داریم. یکی از علما می‌گفت هرکس به داد خودش برسد. یعنی باید ببینیم هر کدام از ما چقدر در برپایی حکومت اسلامی سهم داریم و چه کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان خاطر نشان کرد: مرحله اول قدرت دفاع است و مرحله دوم قدرت بازدارندگیست. کشورهای کمی این قدرت را دارند. در دهه ۷۰ به این مرحله رسیدیم. سال ۷۶ چندین آمریکایی در عربستان سعودی کشته شدند و جنجال کردند کار ایران بوده و سپس نام ۱۹ محل ایران را آوردند که می‌خواهند آن را بزنند. پس از این اظهارات رهبر انقلاب ساعت ۱۰ و نیم صبح سخنرانی کردند و ایشان عبارت کاخ‌های شیشه‌ای را به کار بردند. چند ساعت بعد مقامات کشورهایی که صحبت کرده بودند حرف خود را پس گرفتند. نظریه پردازان صحه گذاشتند انقلاب اسلامی به قدرت بازدارندگی قطعی رسیده است. سندش مشخص است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات