در ادامه سفر نظارت ستادی به بسیج اساتید استان خراسان شمالی :
حسین عبداللهی‌فر معاون بررسی و گفتمان‌سازی و وحید شریفی راد دبیر اشراف در ادامه سفر نظارت ستادی به خراسان شمالی با حجت‌الاسلام نوری نماینده ولی فقیه این استان دیدار و گفت‌گو کردند.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۶۴
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی حجت‌الاسلام نوری در دیدار با نمایندگان سازمان بسیج اساتید کشور ( عبداللهی فر معاون بررسی و گفتمان سازی و وحید شریفی راد دبیر اشراف) و شورای معاونین بسیج اساتید استان  خراسان شمالی ضمن تأکید بر لزوم تبیین گری در شرایط فعلی کشور اظهار داشت: جهاد در راه خدا هزینه‌هایی دارد و کسانیکه نمی‌خواهند هزینه بپردازند نمی‌توانند در جهاد تبیین نقش داشته باشند.


وی افزود: بهترین کسانیکه می‌توانند از عهده این جهاد برآیند یا از قشر حوزه هستند و یا دانشگاه، لذا انتظار از اساتید بسیجی حضور فعال و پیشتازی در جهاد تبیین است.


گفتنی است در ابتدای این دیدار دکتر شیخ زاده رئیس مرکز بسیج اساتید استان  خراسان شمالی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان بسیج اساتید از آمادگی همه جانبه نهضت استادی بسیج اساتید استان خراسان شمالی در کمک به دولت انقلابی و حل مسائل استان خبر داد.

 عبداللهی فر معاون بررسی و گفتمان‌سازی نیز در این جلسه بر اهمیت و  لزوم دوجهاد مدیریتی و تبیینی به عنوان رسالت بسیج اساتید تاکید کرد و از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان جهت همراهی با اساتید بسیجی تشکر کرد.

وحید شریفی راد دبیر اشراف نیز  ضمن تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه از بسیج اساتید، راهبری و هدایت وی را در تحقق ماموریت‌های آینده نهضت استادی بسیج بسیار موثر دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات