معاون بررسی و گفتمان‌سازی بسیج اساتید کشور و دبیر اشراف سازمان به همراه اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید، در ادامه نظارت ستادی از استان خراسان شمالی با جانشین فرمانده سپاه استان خراسان شمالی در مجموعه اقشار بسیج این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۸۴
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در ادامه نظارت ستادی از بسیج اساتید استان خراسان شمالی روز پنجشنبه معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور و دبیر اشراف سازمان به همراه اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید دیداری با حاتمی (جانشین فرمانده سپاه استان خراسان شمالی در مجموعه اقشار بسیج استان) داشتند.
در ابتدای جلسه شیخ زاده مسئول بسیج اساتید استان ضمن تشکر از حمایت‌های همه جانبه حاتمی از بسیج اساتید، گزارش اجمالی نیز از عملکرد این سازمان ارائه کرد.

دیدار با جانشین فرمانده سپاه استان خراسان شمالی در سفر نظارت ستادی
 عبداللهی‌فر معاون بررسی و کفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید نیز در این نشست در خصوص  اهمیت موضوع جهاد تبیین و لزوم اجرای آن سخن گفته و رصد و نقد سازنده دستگاه‌های حاکمیتی استان را از وظایف نهضت استادی بسیج دانست.
در ادامه وحیدشریفی‌راد دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید از اقدامات بسیج اساتید در استان خراسان شمالی تشکر کرده و عدم ارسال و انعکاس گزارشات از عملکرد برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته را، دلیل عقب ماندگی در امتیاز دهی و رتبه بندی مسئولین مرکز به این استان دانست.
در انتهای این دیدار حاتمی از اعضای انقلابی بسیج اساتید استان خراسان شمالی تشکر کرده و گزارشی  از کارهای صورت گرفته در مجموعه اقشار بسیج این استان ارائه کرد که  از جمله آن تشکیل خانه نخبگان بسیج با همکاری چند قشر از جمله بسیج اساتید، بسیج کشاورزی است.

مزار شهدا


گفتنی‌ست در ابتدای این مراسم اعضا با حضور برمزار شهدای شهرستان بجنورد در امامزاده عباس (ع) با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

مزار شهدا

انتهای پیام/

ارسال نظرات