خبرهای داغ:
سردار «ادیبی» گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان متولی فرهنگ ارزش‌ها باید در راس منظومه فرهنگی کشور قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۹۷
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه شورای اداری دفاع مقدس شرکت کرد.

وی خدمت در حوزه دفاع مقدس را یک موهبت دانست و اظهار داشت: نسل ما باید به خود ببالد که در این مقطع افتخار این را یافته که به عنوان خادم عرصه جهاد، ایثار و شهادت به جامعه و کشور در حال خدمت است.

سردار ادیبی گفت: بهترین مسیر برای رسیدن به سعادت جامعه بهره بردن از ارزش‌ها و معنویتی است که در دل فرهنگ دفاع مقدس نهادینه شده است. دفاع مقدس یعنی ترویج مکتب ایثار، جهاد و شهادت که بالاترین فضایل انسانی هستند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور متذکر شد: مظهر و چکیده همه فضائل، شهادت است. در خیلی از کشورهای دنیا برای ساختن قهرمان‌های خود که پوشالی هستند، هزینه زیادی می کنند اما در مملکت ما و در همین خوزستان صدها و هزاران قهرمان بی بدیل وجود دارند که شاید بی هیچ هزینه‌ای، نتوانستیم آنگونه که باید و شاید آنها را معرفی کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس به عنوان متولی فرهنگ ارزش‌ها باید در راس منظومه فرهنگی کشور قرار بگیرد و اگر چنین نیست باید به این سمت حرکت کنیم. حوزه فرهنگی دفاع مقدس نقطه پایانی ندارد و باید مثل رود در دل جامعه جاری شود و تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها