خبرهای داغ:
آیت الله عبداللهی گفت:نماز یکی از سرمایه‌هایی است که میتواند در جامعه آسیب زدایی و ظلمت زدایی کند و موجب افزایش معنویت و رشد انسان‌ها شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۰۱
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قم،آیت الله عبداللهی عضو خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در همایش نماز سپاه استان قم که با حضور سردار موحد فرمانده این سپاه و حجت الاسلام اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم صبح امروز در محل سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز بیشترین تلاش دشمن در فضای مجازی کمرنگ کردن معارف، احادیث و روایات است گفت: متاسفانه فضای مجازی، رها و به قول رهبر معظم انقلاب تبدیل به قتلگاه جوانان شده است.

 عضو خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مدیریت این موضوع تاکید کرد: مسئولان باید فکری اساسی برای مدیریت آن کنند و مانند کشور‌های دیگر در استفاده از این فضا، خط قرمز در نظر بگیرند.

وی افزود: نماز یکی از سرمایه‌هایی است که میتواند در جامعه آسیب زدایی و ظلمت زدایی کند و موجب افزایش معنویت و رشد انسان‌ها شود.

در پایان این مراسم، از ۱۶ نفر از فرماندهان، ائمه جماعات و سربازانی که در امر ترویج اقامه نماز بیشترین فعالیت را داشته اند تجلیل شد.

شعرخوانی در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها