خبرهای داغ:

اقدامات و دستاورد های بسیج شهرستان چادگان در سال جاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان اقدامات و دستاورد های بسیج شهرستان در سال جاری را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۰۳
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

سرهنگ دوم پاسدار علی بخشی در نطق بعد از نماز جمعه شهر چادگان با اشاره به آیه شریفه 146 آل عمران گفت: « چه بسیار پیامبرانی که مردان الهی فراوانی به همراه آن ها جنگ کردند، آنان هیچ گاه در برابر آسیب هایی که در راه خدا به آن ها رسید، سست و ناتوان نشدند و تن به تسلیم ندادند و خداوند استقامت کنندگان را دوست دارد.» یکی از بهترین تعبیر هایی که راجع به بسیج می توان گفت همین آیه شریفه است. بسیج یعنی امام علی علیه السلام که تمام وجودش وقف اسلام بود. بسیجی یعنی دلاورمردانی که در انقلاب سال 1357 حماسه آفریدند و پس از آن در 8 سال دفاع مقدس، رشادت ها و ایثار گری های زیادی از خود نشان دادند.

بسیجی یعنی همین برادران و خواهرانی که در جمع ما هستند و برای سربازی امام زمان، بندگان صالحی را تربیت می کنند؛ برای نظام اسلامی کادر سازی می کنند و زمینه سازی برای ظهور چون خداوند وعده داده قطعاً حکومت زمین به عباد صالح خدا می رسد. گام دوم انقلاب که در پیش داریم گام تمدن ساز است، ارزش این تمدن سازی نوین اسلامی، زمینه سازی برای ظهور و مقدمه حکومت جهانی اسلام است.

فرمانده ناحیه بسیج در ادامه برخی از خدمات بسیج شهرستان در سال جاری را برشمرد و بیان کرد: خدمات ارزنده ای توسط برادران و خواهران بسیجی در شهرستان انجام شده، 10گروه جهادی در حوزه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اعتقادی و تربیتی مشغول فعالیت هستند؛ 40 صندوق قرض الحسنه مردم یار برای اشتغال زایی ایجاد شده که ثمره آن را در سال آینده خواهیم دید. 2 تعاونی فرش دستبافت در بخش چنارود در هفته بسیج تأسیس شد. یک میلیارد و 750 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کار خانگی پرداخت شده. کلاس های آموزشی رایگان برای بهبود فضای کسب و کار و بالا بردن کیفیت و تولید محصولات، ارائه تسهیلات برای نصب 8 پنل خورشیدی که کمک به تولید برق و درآمد زایی برای مردم است. کمک های مؤمنانه در قالب بسته های معیشتی، اهداء جهیزیه، لوازم التحریر و ماسک به ارزش 737 میلیون تومان به کمک مردم و خیرین و ائمه جمعه.

وی ادامه داد: بسیجیان ما در زمینه علمی و پژوهشی، ورزشی، برنامه های فرهنگی و هنری و فضای مجازی نیز در حال فعالیت هستند.

سرهنگ بخشی در پایان خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج یعنی حضور مردم در آن جایگاهی که اسلام، قرآن، انقلاب و امام زمان به آن نیاز مند است. بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور در همه عرصه ها. خداوند می فرماید:کسانی که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ بهترین مسیر، همین ادامه راه شهدا و ایثارگران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها