خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

بسیج در همه عرصه‌ها در کنار مردم و با مردم بوده است

کبودراهنگ-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی با محرومیت‌زدایی و کمک به مردم و محرومین جامعه پای کار بوده است، گفت: امروز بسیج در همه عرصه‌ها در کنار مردم و با مردم بوده است.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۳۲
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین سوری در بازدید از طرح اردوی جهادی روستای کوهین در جمع بسیجیان اظهار داشت: بسیج در دهه اول انقلاب از دل سختی‌ها متولد شد.

وی اضافه کرد: امروز بسیج به درخت تنومندی تبدیل شده است که هر جا کشور دچار مشکل شده وارد صحنه شده است و باید قدر بسیج را دانست.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند در گام دوم انقلاب بسیج باید به سمت تمدن‌سازی حرکت کند و همه اقشار را پشت سر خود بکشاند  در آن مسیری که آرمان امامین انقلاب است و زمینه‌‌ساز ظهور و تمدن اسلامی باشد.

وی افزود: امروز برکت بسیج را در همه عرصه‌ها می‌بینیم، بسیج در تمام عرصه‌ها وارد میدان شده و افتخاری بزرگ آفریده است؛ بسیج در عرصه امنیتی بعد از جنگ، فتنه‌های پیش آمده توسط دشمنان را برملا و نقشه‌های دشمنان را در نطفه خفه کرده است.

سوری ادامه داد: در عرصه اقتصاد مقاومتی با محرومیت‌زدایی و کمک به مردم و محرومین جامعه پای کار بوده است، در حوداث غیر مترقبه‌ای که در چند سال اخیر در کشور اتفاق افتاده بسیج مشکل‌گشا بوده است امروز بسیج در همه عرصه‌ها در کنار مردم و با مردم بوده است.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج، بسیجیان شهرستان کبودراهنگ درقالب اردوی جهادی یک روزه در روستای کوهین در عرصه‌های تربیتی، فرهنگی و آموزشی ارائه خدمت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار داشت: در این حرکت 10 گروه جهادی برنامه‌های متنوعی از قبیل کلاس‌های متنوع فرهنگی، آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی، مشاوره‌ای، بهداشت تغذیه کرونایی، بهداشت بلوغ، همسرداری و فرزندپروری، مشاوره تحصیلی، آموزش عروسک بافی، کار با کودکان و اجرای مسابقات ورزشی برگزار و خدمات ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های کمک مومنانه و لوازم تحریر نیز از دیگر برنامه‌های این گروه‌های جهادی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات