استاندار اردبیل:

تولید آهن اسفنجی در استان، منجر به افزایش گردش مالی استان می شود

استاندار اردبیل : هر چه فضای زیرساختی برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان بهبود یابد، زمینه رونق اقتصادی و تامین آینده فرزندان این استان میسر می شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۲۲
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

تولید آهن اسفنجی در استان، منجر به افزایش گردش مالی استان می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه بررسی روند اجرای طرح سرمایه‌گذاری فولاد الماس آرتاویل گفت: این طرح از جمله طرح‌های بزرگ است که به لحاظ اقتصادی و ایجاد اشتغال جانبی در سایر صنایع موثر خواهد بود.
وی افزود: بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش تولید ناخالص ملی در استان نیازمند سرمایه‌گذاری سالانه ۹ هزار میلیارد تومان است که این واحد با آغاز فعالیتش بخشی از این نیازمندی را پوشش می دهد.
استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود  بر تسریع در صدور مجوزها و تامین زیرساخت‌های لازم توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان برای اجرای این طرح سرمایه‌گذاری تاکید کرد و از دستگاه‌های مرتبط از جمله امور اراضی، آب و فاضلاب، برق و فناوری ارتباطات و اطلاعات، خواستار تسریع در صدور مجوزها شد.
عاملی فرهنگ‌سازی برای حمایت و تسریع در اقدامات سرمایه‌گذاری در استان را یادآور شد و گفت: هر چه فضای زیرساختی برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان بهبود یابد، زمینه رونق اقتصادی و تامین آینده فرزندان این استان میسر می شود.

ارسال نظرات