نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ضرورت گام برداشت در راستای حمایت از ازدواج جوانان/ تکریم و احترام معلولین از واجبات است

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به ازدواج و اهمیت این مهم ادامه داد: استاندار مرکزی باید در این زمینه از هر آنچه در توان دارد استفاده کند، استان مرکزی جزو استان های پیر کشور است اما باید با استفاده از ظرفیت های موجود در این استان که قلب تپنده کشور است در این راستا گام هایی مثبت برداشت.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۰۰
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین آغاز طرح حرکت مثبت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و پویش ملی احسانه و پویش ملی اهدای وسایل گرمایشی به مناطق کم برخوردار به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اظهار کرد: رسیدگی به معلولان یک امر واجب و ضروری برای همه است، دولت، کمیته امداد، بهزیستی و ... در حال تلاش هستند اما باز هم وظیفه از ما ساقط نمی شود و هرکدام در حد توان باید در این راستا خدمت رسانی کنیم.

وی نجف آبادی اضافه کرد: استان مرکزی ظرفیت های خوبی در راستای کمک رسانی به این قشر دارد که باید همه آنها شناسایی شود و از آنها استفاده کرد. کارها باید اولویت بندی و بر اساس اولویت بندی انجام شود.

وی با اشاره به ازدواج و اهمیت این مهم ادامه داد: استاندار مرکزی باید در این زمینه از هر آنچه در توان دارد استفاده کند، استان مرکزی جزو استان های پیر کشور است اما باید با استفاده از ظرفیت های موجود در این استان که قلب تپنده کشور است در این راستا گام هایی مثبت برداشت.

دری نجف آبادی بیان کرد: اخیرا شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ای تحت عنوان حمایت از دانشجویان و طلاب و... مصوب کرده و بنده نیز آماده خدمت رسانی در این حوزه هستم.

وی خاطرنشان کرد: اهدای بخاری و سیستم گرمایشی در این فصل از سال کار نیکو و ارزشمندی است البته صرفه جویی در مصرف انرژی نیز باید در راس امور قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات