خبرهای داغ:
به همّت پایگاه ام ابیها سلام الله علیها روستای سروشبادران منطقه براآن شمالی جلسه مشاوره ازدواج و تشکیل خانواده با حضور دختران جوان این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۱۶
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ جلسه مشاوره ازدواج و تشکیل خانواده با سخنرانی خانم ابراهیمی ازمشاوران خانواده باحضور دختران جوان روستای سروشبادران منطقه براآن شمالی توسط پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها سلام الله علیها درحسینیه این روستا برگزار شد.

خانم ابراهیمی با اشاره به اینکه نهاد خانواده یکی از نهادهای مهم اجتماعی است که با ازدواج تشکیل می‌شود گفت : آموزش و مشاوره در مراحلِ قبل، حین و پس از ازدواج می‌تواند بسیار مؤثر و مفید باشد ، آموزش در مراحل مختلف ازدواج می‌تواند از آمار ازدواجهای ناموفق و به تبع آن آسیب هایی همچون طلاق، کودک‌آزاری، خشونت های خانوادگی واعتیاد جلوگیری کند.

 وی افزود : به طور کلی ازدواج یکی از مهمترین حوادثی است که در زندگی هر فردی رخ می‌دهد و توجه به آن در‌خور اهمیت است . اهمیت به ازدواج، تشکیل خانواده، تأثیر آن در تداوم و استحکام خانواده، تربیت فرزندان و داشتن زندگی سالم توأم با رضایت و خوشبختی و احساس موفقیت ضرورت دارد تا دختران و پسران هنگام ازدواج از خدمات مشاوره‌ ازدواج بهره‌مند شوند و از این طریق با اهداف، وظایف و حقوق یکدیگر به خوبی آشنا شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها