راوی دفاع مقدس:

حضور شهدا در جامعه محسوس است

سردار عبدالفتاح اهوازیان راوی و رزمنده دفاع مقدس گفت: حضور شهدا در جامعه محسوس است.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۳۱
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار عبدالفتاح اهوازیان راوی و رزمنده دفاع مقدس در مراسم ششمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان اظهار کرد: در تاریخ بوشهر، در هر مقطعی نقطه عطفی وجود دارد و لوسترهای زیبایی شهرستان‌های استان هستند.

 

اهوازیان افزود: حضور در مراسم شهدا سعادتی که نصیب هر کس نخواهد شد.

 

رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: امروز شهدا چه جایگاهی در جامعه دارند؟ حضور شهدای ما در جامعه بسیار پر رنگ است و در کشوری هستیم که شهدای ما کرامت دارند و از مردم شفاعت می کنند که این خود یکی از دلایل روشن تاثیر گذاریشهید در جامعه است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: دلیل اینکه شهدای ما همیشه تازگی دارند، به این جهت است که دایره عاشورا حفظ شده و پیرو امام حسین(ع) هستیم.

اهوازیان بیان کرد: شهدا درس اخلاق را در روضه‌های امام حسین(ع) آموختند. ثواب شهدا در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم  مانند روز عاشورا است.

یادگار دفاع مقدس گفت: دولت حسن روحانی، جوانانی که جبهه رفتند را اخراج کرد و پول برق ها را چند برابر کرد.

 

وی افزود: دلیل اینکه روحانی به عنوان رئیس دولت یازدهم و دوازدهم زیر تابوت یک شهید را نگرفت این بود که بصیرت نداشت و از جایگاه شهید در جامعه مطلع نبود.

 

اهوازیان تاکید کرد: بسیجی کسی است که روحیه ایثار، جهاد و شهادت طلبی داشته باشد. بسیجی تربیت شده یادواره شهدا است.

رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد:  امروز بعداز ۴۲ سال بسیج افتخار است، بسیج نماد انقلاب است و اگر کسی در هر نهادی روحیه بسیجی نداشته باشد به فیض شهادت نخواهد رسید.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات