خبرهای داغ:

اهدای یک تخته فرش و بخاری به دو خانواده نیازمند در سرخه

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه از تهیه و اهدای یک تخته فرش و بخاری به همت گروه های جهادی به دو خانواده نیازمند در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۵۶
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه یک تخته فرش و یک بخاری گازی به همت گروه جهادی پایگاه حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) به دو خانواده نیازمند در سرخه اهدا شد.

در حاشیه این اقدام جهادی فاطمه اسیری فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد.  حتی در روایات، دستگیری از دیگران و گره گشودن از مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی نظیر حج یا عمره مستحب، از ثواب والاتری برخوردار است.

او افزود: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری، بسیجیان و نیروهای جهادی این پایگاه مقاومت با همراهی پایگاه برادران اقدامات زیادی در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند و حل مشکلات آن ها برداشته است.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: تهیه و توزیع لباس گرم؛ میوه، بسته های معیشتی، کولر، غذای گرم، سیسمونی و موارد دیگر از جمله اقدامات جهادی این پایگاه های مقاومت بوده است.

اسیری بیان داشت: با سرد شدن هوا و ضرورت وسایل گرمایشی در منازل یک بخاری گازی به ارزش 30 میلیون ریال و یک تخته فرش به ارزش 40 میلیون ریال به دو خانواده نیازمند و مومن در محله با حفط شان و آبروی آن ها اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار