با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(|ع) هرمزگان؛
مسابقه بومی و محلی شتردوانی جنوب شرق کشور با همت بسیج شهرستان جاسک و با حضور سردار هدایت الله امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در بخش لیردف این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۱۳
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسابقه شتردوانی جنوب شرق کشور با حضور 27 شترسوار از استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک و همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد که در پایان این «حمید کورانی»، «عمر نوردی»، «چاکر باوقار»، «عبدالحمید شهدادی» و «موسی کلمه» به ترتیب نفرهای برتر اول تا پنجم دوره نخست این مسابقه ها را کسب کردند.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در حاشیه برگزاری این مسابقه ورزشی گفت: توجه به ورزش های بومی و محلی به ویژه شتردوانی در دستور کار بسیج خواهد بود و این کار استعدادهای خوبی در ورزش شتردوانی و بازی های بومی و محلی شهرستان جاسک و بخش لیردف شناسایی خواهند شد. 

سردار هدایت الله امیری خاطرنشان کرد: : با برگزاری مسابقه های شتردوانی جنوب شرق کشور در بخش لیردف جاسک، وحدت و انسجام خوبی در بین شهرستان های استان هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان به وجود آمده است.

وی در پایان از متولیان امر برگزاری این مسابقه به ویژه فرمانده بسیج سپاه جاسک و مسئولان بخش لیردف و معتمدان و ریش سفیدان این بخش قدردانی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جاسک نیز در این زمینه  گفت: هدف از برگزاری این مسابقه های  ترویج و گسترش ورزشی های اصیل بومی و محلی و شتردوانی و ایجاد و برقراری وحدت بین شهرستان های استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان می باشد.

سرهنگ علی نسب افزود: شهرستان جاسک ظرفیت‌های خوبی در ورزش های بومی و محلی و به خصوص در شتردوانی دارد.

امام جمعه شهرستان جاسک نیز با تاکید برگزاری مسابقه ی ورزش های بومی و محلی شتردوانی گفت: با برگزاری این مسابقه ها می‌توانیم ظرفیت و پتانسیل های ورزش شتردوانی را شناسایی کنیم.

حجت الاسلام عباس ذاکری بیان کرد: شهرستان جاسک و روستاهای بخش لیردف می‌توانند پایگاه مسابقات شتردوانی باشند و باید بیشتر به مسابقه های بومی و محلی و شتردوانی توجه کرد.

ارسال نظرات