تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی در شهر مجن

شاهرود_فرمانده پایگاه ثامن الائمه حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا از تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهر مجن خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۳۶
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

سیدسامان میرباقری در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به فعالیت‌های پایگاه ثامن الائمه شهر مجن اظهار کرد: این پایگاه در مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی را با همکاری امام جمعه و شهرداری و بسیجیان اجرا می‌کند که در این شهر اثرگذار است.
او با اشاره به حضور بسیجیان این پایگاه در پویش نذر خون در پایگاه انتقال خون شاهرود به یاد شهدا، افزود: بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان این شهر به ارزش ۲۵۰ هزار تومان اهدا شد.
فرمانده پایگاه ثامن الائمه شهر مجن گفت: برنامه آبروی محله و یادبود شهدای منطقه سنجد باغ مجن در منزل شهید والامقام حاج محمدکاظمی با سخنرانی امام جمعه این شهر و نوای مداحان اهل بیت (ع) با حضور فرمانده حوزه بسیج کربلا و خانواده شهدا برگزار گردید.
میرباقری با اشاره به برپایی ورزش زورخانه‌ای بسیجیان در زورخانه امیرالمومنین (ع) این شهر افزود: با حضور امام جمعه و شهردار و مسولین شهری با اهدا لوح تقدیر به رسم ادب از ورزشکاران بسیجی این زورخانه تقدیر شد و مسئولین سپاه ناحیه شاهرود نیز از ورزش پهلوانی شهر مجن بازدید کردند.
فرمانده پایگاه بسیج ثامن الائمه شهر مجن به برگزاری رزمایش بسیجیان پایگاه در سطح شهر مجن با حضور مسئولین عملیات، بازرسی، تربیت بدنی و بسیج ادارات سپاه ناحیه شاهرود اشاره کرد و افزود: سرود خیابانی گروه سرود عمار‌های انقلاب در نواحی مختلف شهر مجن در گرامیداشت هفته بسیج برگزار گردید.
او بر تداوم فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ورزشی و تربیتی و نظامی پایگاه بسیج در این شهر در راستای ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرهنگی در این شهر تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار