فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی:

در گام دوم انقلاب مسئولیت سنگینی روی دوش دانشجویان خصوصا بسیج دانشجویی می باشد

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی در نشست صمیمی جمعی از دانشجویان بسیجی با سردار علیرضا حیدرنیا گفت: نهاد بسیج در دانشگاه های ایران تفکری است که عرصه های علمی را هدفمند و کارآمد می سازد.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۷۲
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نشست صمیمی جمعی از دانشجویان بسیجی با سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در آستانه هفته بسیج دانشجویی، در سالن جلسات فرماندهی استان برگزار شد.
در این دیدار دانشجویان به بیانِ نظامِ مشکلاتِ استان، مواضع و دیدگاه های خود پرداختند.
جعفر فلاح نژاد، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی طی سخنانی در این دیدار گفت: نهاد بسیج در دانشگاه های ایران تفکری است که عرصه های علمی را هدفمند و کارآمد می سازد. هر چند عملکرد دفتر نهادهای بسیج به فعالیت های خود دانشجویان وابسته است ولی فلسفه وجودی این نهاد تمرین مرحله ی عملی علوم فرا گرفته دانشجویان به شمار می آید.
فلاح نژاد با اشاره بر بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشجو بسیجی، ذهن روشن تر، زبان گویاتر و ابتکار بیشتری باید داشته باشد، ادامه داد: طبق فرمایش رهبر انقلاب، پس از چهار دهه انقلاب زنده است و آماده ی تصحیح اشتباهات خویش می باشد اما اصول آن قابل تغییر نیست. با توجه بر بیانیه گام دوم انقلاب، مسئولیت سنگینی رویِ دوشِ دانشجویان، خصوصا بسیج دانشجویی می باشد. پس از ۸ سال بی تدبیری و ناامیدی، هم اکنون بذر امید در دل آحاد مردم نهاده شده و هم اکنون همه ی چشم ها به جوانان انقلابی است.
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی افزود: امروز فرصت جهاد تبیین است. امروز وقت اثبات شعارهای آرمان خواهانه انقلابی نه صرفا در حرف بلکه در میدان عمل است. باید روندها را اصلاح کرد. نگاه بازبینانه به ساختارها داشت. ساختارهایی که طی زمان فرسوده شده و یا با سکان داری افراد غرب پرست امروز به تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است. امروز ضرورت جهاد تبیین بیش از هر زمان دیگری حس می شود. باید با راه اندازی نهضت های روشنگری، جلو آدرسِ غَلَط دادن به مردم گرفته بشود. دانشجویان بسیجی در صف اول این نهاد و نهضت هستند.

گفتنی است این نشست صمیمی به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار