در جلسه مشترک مسئول بسیج حقوقدانان شهرری با رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ری مطرح شد؛
مسئول بسیج حقوقدانان شهرری در دیدار با رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ری بر تعامل بین ادارات و دستگاه های اجرایی برای کاهش معضلات حقوقی در حوزه املاک و صدور سند های ملکی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۳۷
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

در این نشست محمد میانکار مسئول بسیج حقوقدانان  بر نیاز به تعامل بین ادارات و دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان ری برای کاهش معضلات حقوقی در حوزه املاک و در خصوص صدور سند های ملکی مناطق مختلف شهرستان ری تاکید کرد و در این خصوص با رئیس  اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ری مسائل مطرح شد .

از جمله مباحث مهم مطرح شده در این جلسه، ایجاد میز خدمت و ارائه مشاوره حقوقی رایگان توسط بسیج حقوقدانان شهرری مصوب شد .

در این جلسه   آقای لامعی رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان ری  ، مشکلات و معضلات در خصوص صدور سند های مالکیت را عنوان کرد و بر فرهنگ  سازی، آموزش حقوقی به عامه مردم و تکریم ارباب رجوع تاکید  کرد. محمد میانکار هم ضمن موثر دانستن ارتقای دانش حقوقی مردم در کاهش دعاوی حقوقی املاک ، اعلام کرد: بسیج حقوقدانان شهرری آماده ارائه خدمات و تعامل با ادارات و آموزش همگانی حقوق در سطح شهرری است .

در ادامه ؛ مشکلات کارشناسان رسمی و وکلای   دادگستری در خصوص نحوه ابطال تمبر مالیاتی در اداره ثبت اسناد و املاک شهرری بررسی و در این خصوص پیشنهاداتی برای حل و فصل آن توسط مسئول بسیج حقوقدانان شهرری ارائه شد.

همچنبن  بهرام برزگر حقوقدان و کارشناس ارشد حقوق بین الملل به عنوان معاون  آموزش بسیج حقوقدانان شهرستان ری در خصوص چگونگی ایجاد میز خدمت در اداره ثبت و اسناد و خلا های قانونی و تسهیل امور وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری و رفع موانع ثبتی پیشنهاداتی ارایه کرد  و موضوعات کلی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه آقای شالچیان مسئول تربیت بدنی بسیج حقوقدانان شهرری نیز از برگزاری مسابقات دهه فجر انقلاب اسلامی در رشته های فوتبال و والیبال خبر داد که این موضوع نیز مورد استقبال   آقای لامعی قرار گرفت .

در پایان طرفین در خصوص استفاده از ظرفیت های موجود و تعامل بیشتر و رفع مشکلات حقوقی مردم تاکید کردند .

 

ارسال نظرات