خبرهای داغ:

شورای امر به معروف ونهی از منکر منطقه 9 اصفهان

شورای امر به معروف ونهی از منکر منطقه 9 اصفهان
با حضور بسیجیان حوزه 4 امام سجاد (ع) و همچنین اعضای شورای امر به معروف منطقه 9 جلسه ماهیانه اعضا این ستاد انقلابی ، در شهرداری این منطقه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۵۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج ناحیه امام رضا (ع) ، جلسات شورا امر به معروف ونهی از منکر منطقه 9 در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور اعضای محترم  ستاد امر به معروف ، بسیجیان محترم تابع حوزه 4 امام سجاد (ع) ، معتمدین محلی ، نماینده محترم کلانتری 18 میرزاطاهر ، نماینده محترم آموزش پرورش ناحیه یک و شهرداری محترم منطقه 9 با هیُت همراه حضور داشتند ، نسبت به معظلات و ایرادات در این منطقه بحث و گفتگو شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر رسول مظاهری جانشین شورا امر به معروف ضمن گرامیداشت شهدای امر به معروف و نهی از منکر گفتند : همه بسیجیان و آحاد مردم ، الخصوص دستگاه های متولی باید در اقدامی خداپسندانه نسبت به امر به نیکی و دوری از گناهان را در ادارات خودشان در دستور کار قرار دهند.

پس از دوساعت صحبت و گفتگو اعضا نوبت به شهردار این منطقه مهندس سلمان قاضی عسگر رسید و ضمن خیر مقدم به اعضا شورا امر به معروف گفتند: انجام به امر  به معروف و نهی از منکر از فرایض و سفارشات دینی و شرعی هر مسمانی است که باید درهر سطح و سمتی که هستیم به انجام برسانیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار