حجت‌الاسلام والمسلمین محمودزاده:

فرهنگ همدلی در بین مردم ایران عمومی شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کمیل گفت: مواسات و همدلی، برادری و برابری، عملی است که این روزها بسیار دیده می‌شود و تبدیل به یک فرهنگ عمومی شده است.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۸۷
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
فرهنگ همدلی در بین مردم ایران عمومی شده است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودزاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیل سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در حاشیه رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا شده است، در این طرح از ابتدای وقوع کرونا، فعالیت‌های بسیار ارزشمندی توسط بسیجیان انجام شده است و ناحیه مقاومت بسیج کمیل، وظیفه خود دانسته است که به عنوان رابط بین خیرین و  مردم نیازمند فعالیت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه عنوان کرد: مواسات و همدلی، برادری و برابری، عملی است که این روزها بسیار دیده می‌شود و تبدیل به فرهنگ عمومی شده است. افق این فرهنگ، انشاءالله ظهور امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) تمام مردم همدل می‌شوند گفت: اکنون در دوره غیبت امام زمان (عج) و در زمان ولایت فقیه تمرین دوران حکومت حضرت مهدی (عج) را انجام می‌دهیم، این فرهنگ همدلی در زمان حکومت حضرت مهدی (عج) به اوج خودش خواهد رسید.

 
انتهای پیام//
 
 

 

ارسال نظرات