خبرهای داغ:
بیانیه ای سپاه صاحب الامر(عج) به مناسبت روز دانشجو؛

انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان است.

انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدانی است که با هر عنوان و مقام و با هر سطح تحصیلاتی و با هر لباسی برای پیروزی و اعتلای آن جان خود را فدا کردند تا بار دیگر ندای اسلام ناب محمدی در سرتاسر گیتی طنین انداز گردد.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۹۴
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

قزوین، به گزارش خبرگزاری بسیج،۱۶ آذر سالروز شهادت دانشجویان بت شکنی است که با شهادت خود در راه مبارزه با رژیم دست نشانده و خود باخته پهلوی مسیر پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ را هموار کرده و این روز عزیز را به یکی از ایام الله ها تبدیل کردند.
شهادت این شهدای فرهیخته ثابت کرد که دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد.
با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده ایران همیشه سر فراز، راهی جز بسیج همگانی قدرت های ظالم جهان برای مقابله با این انقلاب تازه به بار نشسته ندیدند و در طول هشت سال جنگ نابرابر، با تمام قدرت علیه منادی اسلام یعنی ایران عزیز جنگ افروزی نمودند.با رهبری داعیانه بنیانگذار انقلاب اسلامی،خمینی کبیر،و با امداد های الهی و با ایثارگری ها همه اقشار کشور بویژه جوانان توانستیم عرصه را بر دشمنان قسم خورده تنگ کرده و در نهایت آنها را محکوم به شکست کنیم.همه دنیا به این اعتراف می کنند که امروز ایران از لحاظ قدرت نظامی و بازدارندگی در قله جهان قرار دارد.
بعد از دوران پر افتخار دفاع مقدس جهاد در عرصه های مختلف ادامه پیدا کرد و در همه آنها الحمدالله جزء چند کشور اول جهان شدیم.بی شک یکی از این پیشرفت های بی نظیر در عرصه های علمی و فناوری است.در این عرصه تاثیرگذار جهانی با تقدیم شهدایی همچون شهریاری،احمدی روشن و فخری زاده الحمدالله در حال رسیدن به قله جهانی هستیم.
در گام دوم انقلاب اسلامی،دانشجو و دانشگاهیان با تلاش پیوسته و جهاد علمی می‌توانند بیانیه گام دوم انقلاب را به گفتمان عمومی و غالب جامعه تبدیل نموده و جنبش های دانشجویی را به بستری برای افزايش قدرت جمهوری اسلامي ايران در سطح منطقه و جهان تبدیل نمایند.انشاالله

روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها