دیدار و تجلیل از قهرمان پارالمپیک جهان در پارس آباد

فرمانده سپاه پارس آبادگفت : پرورش استعدادهای ورزشی نیازمند عزم جدی است
کد خبر: ۹۳۹۸۰۱۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

 

دیدار و تجلیل از قهرمان پارالمپیک جهان در پارس آبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، طی مراسمی با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه ، شهردار و رئیس اداره ورزش و جوانان از قهرمان پارالمپیک جهان سعید اسکند زاده در پارس آباد دیدار و تجلیل شد.


فرمانده سپاه پارس آباد در این دیدار با تأکید بر لزوم توجه نشان دادن قهرمانی‌های ورزشکاران توسط مسؤولان اظهار کرد : کسب افتخار و برافراشته کردن پرچم افتخار در آوردگاه‌های بین‌المللی و فتح قله‌های قهرمانی نشان‌دهنده عزم، اراده و قهرمانی و تلاش برای امیدآفرینی در جامعه است.
وی با اشاره به برنامه‌های استکبار به‌منظور تزریق نا امیدی و نشاط در جامعه گفت: برخی از دستگاه‌ها و کشورهای بیگانه در تلاش به‌منظور سلب امید و نشاط در جامعه به‌ویژه در بین جوانان هستند ولی این ورزشکاران با تلاش شبانه‌روزی خود پیام امید را به‌کل جامعه تزریق می‌کنند.
سرهنگ نوری با اینکه ترویج فرهنگ ورزش یکی از راهکارهای ایجاد امید و نشاط در جامعه است، بیان کرد: قهرمانی جوانان برومند مغان شادی فزاینده ای را برای مردم این خطه بخصوص جامعه ورزش استان فراهم آورد که دیدار و تجلیل از این جوانان بیانگر این امر است.
وی با اشاره به اینکه باید از تجربیات قهرمانان ملی در بحث فرهنگ سازی و اثر گذاری آن استفاده کنیم افزود: پارس آباد مغان دارای استعداد های ورزشی بالقوه است و برای شکوفا یافتن این استعدادها باید این قهرمانان ملی وارد عمل شوند.
نوری گفت : امروزه جامعه به قهرمانان ملی نیاز دارد و باید از خصلت و منش قهرمانان در حیطه فرهنگ سازی تربیت جوانان بهره مند شویم .
فرمانده سپاه پارس آباد ادامه داد: افتخارآفرینی سعید اسکندرزاده نه تنها یک حماسه ورزشی درمیدان ورزشی است ، بلکه این قهرمان دلاور با رفتار پهلوانانه ، منش مؤمنانه و اعتماد به نفسی را در این صحنه جهانی نشان داد .

خبرنگار اشرف دادده

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار