جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر

53 گروه جهادی درسطح شهرستان بندرخمیر فعالیت دارند

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر گفت: 53 گروه جهادگران فعال بسیجی در زمینه محرومیت زدایی، اشتغالزایی، آبرسانی، پزشکی و کمک های مومنانه در این شهرستان فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۳۳
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

سرگرد پاسدارعلی محمودی درسومین دوره انتخابات شورای جهادی شهرستان بندرخمیر افزود: هدف از برگزاری انتخابات و تشکیل مجمع گروه‌های جهادی، برنامه ریزی اثربخش به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه‌های جهادی است.

وی بیان داشت: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج به عنوان میدان داران عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی، در خط مقدم خدمت به مردم هستند.

مسئول هسته توانمند سازی گروه های جهادی هرمزگان با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب که فرمودند کار جهادی بسیار با ارزش است، تصریح کرد: جهادگران درعرصه میدانی در حال خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار هستند لذا احیای جهاد سازندگی با استفاده از ظرفیت شبکه بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی  برای محرومیت زدایی، سازندگی و فعالیت‌های مردم یاری منشأ اقدامات ارزشمند و موثری برای مناطق محروم و کم برخوردار خواهد بود.

محمد رضا رییسی با بیان اهداف تشکیل گروه های جهادی  که ایجاد تعامل، همدلی وهم افزایی بین مردم ومسئولین و هدفمندسازی گروه‌های جهادی است، ادامه داد: گروه‌های جهادی باید از از لحاظ ساختاری با هماهنگی شورای جهادی و قرارگاه مرکزی جهادی، هدفمند شود که نتیجه آن خدمات‌رسانی به مردم و نقاط محروم است.

رییس شورای جهادی شهرستان و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرخمیر نیز برای سومین سال متوالی با اکثریت آرا به عنوان رییس شورای جهادی شهرستان انتخاب شدند، در این نشست گفت: در 2 سال گذشته  گروه جهادی شهرستان در قالب طرح‌های فرهنگی، کمک های مومنانه، ساخت خانه محرومین، آبرسانی به روستاهای دورافتاده وغیره فعالیت چشم گیری داشته با همراهی کردن ادارات و خیران برای خدمات‌رسانی به مردم، یکی از مهم ترین موضوعات در شورای جهادی است.

فرزاد دهقانی افزود: این شورا با استفاده از ظرفیت‌های خیران وادارات شهرستان بندرخمیر باعث خدمات رسانی بیشتر به مردم می‌شود، از این زمان  که شرایط بیماری کرونا هم مطلوب تر شده با نیاز سنجی دقیق، گروه های جهادی فعالیت خود را با جدیت بیشتری ادامه خواهند داد.

در پایان این نشست با اخذ رای و پس از شمارش آرای ماخوذه فرزاد دهقانی، محمد عظیم آتش پنجه، محمد میرشکاری، مصطفی صار سعد لو و احمد درخشان به عنوان اعضای مجمع جهادی شهرستان بندرخمیر انتخاب شدند‌‌.

  این شورا تا سال آینده کار هماهنگی و پشتیبانی گروه های جهادی شهرستان بندرخمیر برعهده خواهد داشت و از چارت رییس، نایب رییس و بازرسان تشکیل می شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار