مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه سیریک:

گروه های جهادی طلاب در عرصه های معنوی بین مناطق محروم فعالیت کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: گروه های بسیجی و جهادی طلاب علاوه بر فعالیت های فرهنگی، عمرانی و محرومیت زدایی عمرانی در زمینه اعتقادی و معنوی هم فعالیت کنند.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۳۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام مصیب رزاق پور در دیدار گروه جهادی طلاب منتظران ظهور شهرستان سیریک با وی اظهارداشت: شما طلبه های بسیجی علاوه بر ورود به عرصه کارهای جهادی می بایست در کنار سایر فعالیت ها به فعالیت های معنوی در بین مردم محروم که یکی از مهم ترین عرصه ها و در واقع اصل کار طلبگی بوده، نیز ورود کنید.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های گروه جهادی طلاب منتظران ظهور  سیریک که همه‌ی اعضای آن طلبه بودند، بیان داشت: حضور طلاب در بین مردم در شرایط  کرونایی و اقداماتی نظیر رفع فقر فرهنگی، معیشتی و عمرانی جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام رزاق پوراظهارداشت: از محاسن تاثیرگذار گروه های جهادی فعالیت در طرح شهید سلیمانی و کمک به کادر درمان در شرایط کرونایی است که بسیجیان طلبه جهادی از این حیث نیز در سراسر کشور حضور پررنگ داشتند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک، کار گروهی و تشکیلاتی را از بهترین اقدامات دانست و خاطرنشان کرد: کار جهادی که در آن گروه های جهادی فعالیت هایی برای مردم و با هدف رضایت خدا انجام می دهند و در آن معنویت و اخلاص همراه با مردم مداری و مردم یاری است، به طور قطع اثرپذیر و تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: از اقداماتی که غالب گروه های جهادی انجام م یدهند برطرف کردن چهره فقر و کم کردن رنج از چهره مردم و برآورده کردن نیازهای معیشتی و در برخی موارد نیز تامین منزل و یا ساخت مساجد، حسینیه، زیرساخت های عمرانی و شبکه های آبرسانی است.

 رزاق پور در پایان ضمن ابراز موفقیت برای این گروه جهادی ابرازکرد: امیدواریم گروه جهادی طلاب منتظران ظهور در تمامی عرصه‌هایی که وارد می شوند با اخلاص و معنویت بتوانند گره گشای کار مردم و تاثیرگذار باشد.

ارسال نظرات