خبرهای داغ:
در بازدید از مناطق عملیاتی مطرح شد؛

دفاع مقدس گنجینه ای از همه خوبیهاست

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای بسیار غنی از ارزش‌های متعالی و جوانمردی بود که همه خوبی ها در آن تجلی پیدا کرد.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۸۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

قزوین، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت الله عبدالکریم عابدینی، به همراه جمعی از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس گفت: ما می‌دانیم دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای بسیار غنی از ارزش‌های متعالی، شجاعت، جوانمردی، ولایتمداری، حمایت از دین، عاشورایی و امام حسینی (ع) بود.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس جمعیت بسیار زیادی درگیر جنگ بودند و می‌تواند دایره المعارفی از خاطرات شکل بگیرد و ثبت و نشر این خاطرات بسیار حائز اهمیت است.دفاع مقدس حاوی معارف بسیار نورانی متاثر از دین و قرآن است و نباید فراموش بشود.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: همه کسانی که در دفاع مقدس دخیل بوده و در هر بخشی فعالیت داشتند یا در منطقه‌ای حضور داشتند و وظیفه‌ای که به ایشان سپرده شده است را بگویند و این اطلاعات جمع آوری و طبقه بندی شود که الحمدلله شاهد پیگیری‌هایی در این موضوعات هستیم.

عابدینی در پایان افزود: گاهی گفته‌های ما ممکن است برای خود ما معنا نداشته باشد، اما هر کسی آن چیزی که دارد را اگر صادقانه بیان کند، باعث می‌شود قطعات پازل بزرگ دایره المعارف دوران دفاع مقدس شکل بگیرد، ایران برای تربیت نسل جدید خویش نیاز مند انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار