خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز:

دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز با خانواده شهیدان فخاری و ملک سعیدی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز به همراه مسئول بسیج جامعه زنان و تعدادی از معاونت های حوزه بسیج مالک اشتر با والدین شهیدان فخاری و ملک سعیدی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۰۷
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز به همراه مسئول بسیج جامعه زنان و تعدادی از معاونت های حوزه بسیج مالک اشتر با والدین شهیدان فخاری و ملک سعیدی دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر  اظهار کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا زمان و مکان نمی شناسد و همه ما مدیون شهدا هستیم و برای ادای دین به شهدا و خانواده شهدا باید همواره در خط قدم باشیم.

رضازاده افزود خانواده شهدا چشم و چراغ این نظام و مملکت و مردم هستند و تجلیل و بزرگداشت مقام شهدا و خانواده شهدا در واقع ارج نهادن و بزرگداشت نظام و ارزش های انقلاب است.

وی با بیان اینکه  حوزه بسیج مالک و بسیج جامعه زنان  در برنامه سال جاری خود دیدار با شهدا را یکی از اولویت های کاری خود می داند؛ خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور و ملت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگری جانبازان است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز تداوم راه شهدا و انقلاب اسلامی است.

رضا زاده گفت: با توجه به حجم بالای برنامه های بسیج شهرستان درهفته بسیج وتعدای ازبرنامه دیداربا شهدای به بعد ازهفته بسیج موکول شد واعضای شورای حوزه با دو خانواده شهید فخاری و ملک سعیدی دیدار کرده و ضمن ادای احترام به ساحت شهدای گرانقدر از مقام شامخ شهدا و خانواده شهدا تجلیل کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها