خبرهای داغ:

فعالان اقتصادی شاهرود نقش ارزنده‌ای در توسعه شهرستان دارند

شاهرود_فرماندار شاهرود در آیین افتتاح مسجد مجتمع تجاری میدان بار شاهرود گفت: فعالان اقتصادی شهرستان شاهرود نقش ارزنده‌ای در توسعه این شهرستان دارند.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۷۵
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

فعالان اقتصادی شاهرود نقش ارزنده‌ای در توسعه شهرستان دارندبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در آیین افتتاح مسجد میدان بار شاهرود در جمع اصناف با تاکید بر حمایت از این قشر و فعالیت‌های آنان و رفع مشکلات آن‌ها با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود با بیان اینکه در موضوع شاخصه ارزیابی شهروندان، شهر در دو شاخص مورد توجه است، اظهار کرد: شاخصه اقتصادی که در شهر رقم می‌خورد و میزان مشارکت و مسئولیت اجتماعی فعالان اقتصادی دو شاخصه مهم در موضوع اقتصاد شهری است.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: اقدامات همه فعالان اقتصادی در شهرستان چه در بخش کشاورزی و خدماتی و صنعت قابل اعتنا و مورد توجه نسبت به شهر‌های دیگر هستند و در توسعه شهرستان نقش بسیار ارزشمندی دارید و قابل تقدیر می‌باشد.
او با تاکید بر اینکه، شیوه اقتصاد مبادلات و تعاملات در حوزه اقتصادی باید مورد توجه و دقت قرار گیرد، افزود: شهرستان شاهرود به واسطه حوادث طبیعی در چند سال اخیر دچار آسیب جدی در اقتصاد کشاورزی و باغداری شده و قبل از این مدل درست فرآیند تولید و فروش کالا نداشتیم.
جلالی تاکید کرد: توصیه همیشگی ما این است که در اقتصاد کشاورزی همان تعداد واحد‌هایی که در صنایع تبدیل کار می‌کنند وظیفه دارند در قالب مشارکت و تولید قراردادی تعاملاتی بین حوزه‌های صنایع تبدیلی و کشت باغی داشته باشند.
او ادامه داد:، چون انگیزه و اراده علاقمندی و توجه به توسعه اقتصادی در شما می‌باشد با مدیریت هبات امنا و موثرین ارتباطات منطقی و خوبی بین مجامع خرید و توزیع و انتقال که شاخص آن میدان بار باشد داشته باشیم تا محصول و دسترنج کشاورزان دچار خسارت نشود.
معاون استاندار سمنان تصریح کرد: در این مسیر همه باید کمک کنیم و شهرداری و شورای شهر و دستگاه‌های متولی از جمله جهادکشاورزی و اداره صمت می‌تواند با ارائه مدلی تعریف شد با استفاده از تجربیات شما بتوانیم به تولیدکنندگان در بحث زراعی و کشاورزی و باغی کمکی داشته باشیم.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز با تقدیر از توجه مجتمع تجاری میدان بار شاهرود در امر اقامه نماز جماعت با ساخت مسجد در این مجتمع بر توجه به امر نماز در پیشگیری فحشا و منکر تاکید کرد.
در افتتاح مسجد مجتمع تجاری میدان بار شاهرود جانشین سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت نیز حضور داشتند.
این مسجد به همت خیرین میدان بار مرکزی شهرستان شاهرود و پایگاه بسیج میدان بار به یاد شهدای اصناف و بازاریان ساخته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها