در دیدار بامدیرعامل شرکت ورق خودرو استان؛

مانع زدایی از تولید در رأس اهداف کلان بایدقرار گیرد

فرمانده سپاه سپاه ناحیه ومسئول حوزه مقاومت بسیج کارگری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان بروجن با مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۹۵
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در حاشیه این دیدار، مدیرعامل شرکت ورق خودرو استان با یادآوری شعار سال،خواستار مانع زدایی ازخطوط تولید بویژه صنعت کشور توسط همه ی دستگاه ها،خصوصا ارگان های خدمت رسان شد.

حمید شجاعی ،بر نگاه بومی سازی و کالای ساخت داخل و مهندسی معکوس با وجود تحریم های ظالمانه، تاکید کرد.

وی گفت: در تلاش هستیم روح جهادی گری و بسیجی باوری را در این شرکت گسترده تر کنیم و با این دیدگاه به توسعه و رشد صنعت استان و اقتصاد کشور کمک بیشتری بکنیم.

شجاعی با اشاره به استراتژیک بودن تولیدات این کارخانه افزود: عدم توجه به تولید می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری اقتصادی و اجتماعی به این کارخانه، صنایع پایین دست و مجموعه های بزرگ حوزه صنعت کشور از جمله مجموعه های خودرو ساز ایجاد کند.

در ادامه این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بروجن گفت:اهمیت خط مقدم تولید برای خود کفایی و ایجاد اشتغال، همانند جهاد در راه خدا است.

سرهنگ پاسدار عظیمی ارزش تولید در مقطع کنونی کشور و شرایط خاص منطقه، از جایگاه  بسیار ارزشمند و والایی بر خوردار است.

وی اظهار داشت: با توکل به خداوند سبحان و پشتیبانی مردم ولایتمدار ایران اسلامی از کالای ایرانی، باید هر روز گامی رو به جلو برای تحقق اهداف و برنامه های خودکفایی کشور برداریم، شرکت ورق خودرو هم به بهترین شکل برای پیشرفت و خودکفایی کشور تلاش می کند.

در پایان این دیدار به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی با اهدا لوح از مدیرعامل شرکت ورق خودرو تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار