رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با زیر سوال بردن انتصاب اخیر معاون‌ پارلمانی وزیر اقتصاد اظهار داشت: ما به نیروی کار آمد جهت همکاری در این حوزه نیاز داشتیم و باید گفت، انتصاب فوق با چه شاخصهایی انجام شده است؟
کد خبر: ۹۳۹۸۲۲۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری بسیج: محمد رضا پور ابراهیم داورانی ،رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، با انتقاد از بکار گماری معاون پارلمانی از سوی وزیر اقتصاد خاطر نشان‌کرد: این فضا نیازمند اتفاقات دوطرفه است، اقدامات اخیر وزارت اقتصاد در موضوع انتصابات در دستور قرار داده از نظر ما با نگاه مشورتی، قابل قبول نیست به ویژه اقدام اخیری که در معاونت پارلمانی وزارت اقتصاد انجام شد.

او افزود: لذا از آقای حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور درخواست دارم تا گلایه کمیسیون اقتصادی را به شخص رئیس جمهور اعلام کند. ما به نیروی اقتصادی جهت همکاری در این حوزه نیاز داشتیم، این انتصاب با چه شاخص‌هایی انجام شده است؟

نماینده استان کرمان ، در خصوص همدلی در این استان هم گفت: امیدواریم با محوریت نماینده ولی فقیه و با حضور فرمانده سپاه ثارالله و همه عزیزان و حوزه استانداری و سایر بخش‌‌ها شاهد اتفاقات مثبتی در رشد و توسعه اقتصادی استان کرمان باشیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در صحن علنی امروز سه شنبه(16 آذر) ادامه داد: ما در آستانه دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی هستیم، سرداری که سال قبل به دلیل کرونا نتوانستیم مراسم درخور جایگاه این عزیز برگزار کنیم لذا از همه نمایندگان دعوت می‌کنم که در دومین سالگرد این شهید عزیز در کرمان حضور پیدا کنند، ضمن اینکه از رئیس جمهور محترم درخواست کردیم با توجه به رفع محدودیت های کرونا، در این مراسم شرکت کند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات