خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: نیاز است همه، جوانان را باور کنیم و بدانیم جوان است که می‌تواند کشور را به بالاترین نقاط ببرد و نیاز است از آنان حمایت شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۲۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار علی مقواساز جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم آیین رونمایی از محصولات ایده‌محور نوین پژوهشکده شهید شهریاری دانشگاه اصفهان اظهار داشت: برای موضوع موشکی و دریایی سپاه به مأموریتی رفته بودیم و دانشمندان را که می‌دیدیم، همه از جوانان بوده و در داخل کشور درس خوانده بودند.

وی تأکید کرد: قدرت نظامی کشور بسیار جلوتر از چیزی هست که شاهدیم و دلیل آن ۲ مورد است؛ جوانانی که در داخل کشور درس خوانده‌اند و جهادی کار می‌کنند و تفاوت آن‌ها با دیگران این است که خود را باور کرده‌اند.

مقواساز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: در کشور جوانان قوی داریم اما دشمن می‌خواهد آنان انگیزه نداشته باشند اما بر خلاف این خواسته در این مسیر بسیج دانشجویی ۳ اقدام مهم انجام داد؛ اول موضوع کرونا بود، اقدام بسیج دانشجویی استان اصفهان در موضوع کرونا در کشور بی‌نظیر بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: موضوع بعدی کمک مؤمنانه و دیگری حضور و مشارکت در انتخابات بود.

وی با بیان اینکه اشتباه‌مان این است که بسیج را محدود می‌کنیم، توضیح داد: بسیج یعنی همه، هر شخصی که قلب او برای نظام و انقلاب می‌تپد بسیجی است؛ همه دانشجویان که بسیجی هستند قوی و با اراده هستند و اگر جریان اساتید و مسؤولان از دانشجویان حمایت کنند، آن‌ها می‌توانند مسیر کشور را پیش ببرند.

مقواساز گفت: دانشجویان اصفهان همه از خط حاج احمد کاظمی و حاج حسین خرازی هستند، تمام دانشجویان اصفهان نسل حاج قاسم هستند و نیاز است که در این مسیر قوی شویم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان داشت: مشکلی که وجود دارد این است که برخی افراد هنوز مبارزه را قبول نکرده و منکر آن می‌شوند اما کشورمان با مبارزه زنده است؛ همه قدرت‌ها دنبال هستند قدرت کشورمان رشد نکند اما اگر دانشجویان حس کنند مبارزه وجود دارد و پای آن بایستند کشور رشد زیادی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است همه، جوانان را باور کنیم و بدانیم جوان است که می‌تواند کشور را به بالاترین نقاط ببرد و نیاز است از آنان حمایت شود و در این مسیر نیاز است به آب و آتش بزنیم تا خداوند مسیر را برایمان گلستان کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها