سرپرست دانشگاه شهرکرد؛

16 آذر نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان

ویژه‌برنامه بزرگداشت 16 آذر روز دانشجو در بام ایران با حضور نماینده ولی فقیه در استان،جمعی از مسئولان استانی و اعضای هیأت رییسه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۳۸
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷

در آغاز این برنامه دکتر یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد با تبریک به مناسبت روز دانشجو گفت: 16 آذر نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد.

سرپرست دانشگاه شهرکردافزود: 16 آذر یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

 دکتر پیرعلی اظهار داشت:  دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

 سرپرست دانشگاه شهرکرد در پخش پایانی سخنان خود گفت:  16 آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و  توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند مسالت دارم.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی، بیان نظرات و دیدگاه‌های 14 دانشجو به نمایندگی از بسیج دانشجویی ،تشکل‌ها، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و هنری و شوراهای صنفی، همچنین سخنان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد و سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از جمله برنامه های روز 16آذر در شهرکرد بود.

در مراسم گرامیداشت روز دانشجو جمعی از مسئولان استان، مسئولین و اساتید مراکز آموزش عالی و دانشجویان دانشگاه های استان حضور داشتند.

ارسال نظرات