خبرهای داغ:

شهدای ما مانند شهدای عاشورا هستند

امام جمعه طبس گفت :اقتضا و اولویت امروز دانش آموزان بسیجی تحصیل علم در راستای تقویت اسلام و نظام ماست.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۲۶
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی ،امام جمعه طبس در طرح لاله های روشن مدرسه پسرانه امام حسین (ع) (یادواره شهید آذرنیوش) گفت:شهدای ما در سه ویژگی خداباوری،بصیرت و ولایت مداری مشترک اند.

امام جمعه طبس :در ابتدای انقلاب اقتضای بسیج ،حضور در صحنه های مختلف از جمله جنگ و برپایی امنیت بود ولی امروز بسیجی بودن یعنی تحصیل علم در کنار حفظ ایمان در جهت رفع مشکلات است.

وی افزود :حيات، عزت و سربلندی ما در گرو ادامه راه شهداست ، هرچه داریم به برکت خون شهداست ، نباید پاسداشت فرهنگ شجاعت و شهامت و شهادت به دست فراموشی سپرده شود.

وی عنوان داشت :اولین ویژگی شهدا خداباوری بود به این معنی که عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنید.

امام جمعه طبس اشاره کرد: دومین ویژگی شهدا که ما از برکات آنها در حال برخورداری هستیم داشتن بصیرت و آگاهی در شرایط زمانه است و برای حمایت از آرمان انقلاب و نظام گام‌های موثر بر داشتند.

وی تاکید کرد :مهمترین ویژگی شهدا ولایت مداری است همه این ویژگی‌های این عزیزان و بزرگواران از خدا باور بودن بصیرت دشمن‌شناسی بود.

محمدی در ادامه گفت :شهدا امروز روحشان بر ما نظاره گر است لذا ما باید خدا باور باشیم دشمن به دنبال این است که ابتذال رادر بین ما ترویج کند ما باید بصیرت داشته باشیم نقشه‌های دشمن را بشناسیم و بر اساس نقشه‌های دشمن برای خنثی کردن گام های دشمن قدم برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار