پیام سپاه کربلا به مناسبت روز پرستار:

پرستاران در جبهه سلامت ایثارگری‌های بی بدیل را در تاریخ ایران رقم زدند

ساری-پرستاران مجاهد در خط مقدم جبهه سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا همچون رزمندگان دفاع مقدس ایثارگری‌های بی بدیل و ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۵۷
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سپاه کربلا به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (ع) و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه بی مانند و الگوی بی مثال استقامت بی‌نظیر در تاریخ اسلام که در تقویم به نام روز پرستار نامگذاری شده است، بدون تردید گواه صادقی از روحیه صبر و استقامت در برابر سختی‌ها و شدائد و زمینه ساز تحمل و بردباری در مواجهه با مصائب و مشکلات است و نتایج این صبر و استقامت را میتواند در ماندگاری قیام عاشورا دانست.

امروزه پرستاران که به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه سلامت و درمقابله با ویروس منحوس کرونا با خدمات طاقت فرسای خود از جان، روح و روان مردم جامعه پرستاری می‌کنند، با الگوگیری از آن «عالمه غیر معلمه» حقیقت پرستاری را به تصویر کشیدند. پرستاران احیاگران مهربانی و عطوفت هستند که تنها نقش و هنرشان محبت و ایثار خالصانه برای التیام تن‌های رنجور بیماران است، هنری که با هیچ یک از زخارف دنیا قابل محک نیست.

سپاه کربلا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کادردرمانی و شهدای مدافع سلامت، روز پرستار را که مزین به نام بزرگ پرستار کربلا حضرت زینب (سلام الله علیها) است را به همه پرستاران مجاهد که در خط مقدم جبهه سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا همچون رزمندگان دفاع مقدس ایثارگری‌های بی بدیل و ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کند و از آن قادر متعال سلامتی و توفیق روز افزون برای سفید پوشان خدمتگزار و بی‌توقع عرصه سلامت را مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها