مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

تفکرو فرهنگ بسیجی در هر کجای عالم حاکم شود، پیروز است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: اگر نوای دلنشین فرهنگ و تفکر بسیجی بر دنیا حاکم شد، اگر تمام دشمنان عالم هم بسیج شوند باز محکوم به شکستند.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۵۹
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی در دیدار با فرمانده و رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج شهید منظری و کارکنان و اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های مقاومت تابع افزود: امام راحل نهضت شان را که آغاز کردند و انقلاب شان را بنا نهادند و وقتی که دستور به تشکیل بسیج دادند، تمام امیدشان برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) به همین فرهنگ بسیجی بود .
وی بیان داشت: مگر کشورهای شرق و غرب در دفاع مقدس روبروی این ایران اسلامی و امام راحل نبودند ولی همه دیدند که امام خمینی(ره) و این ملت با تفکر بسیجی پیروز شدند. 
پولادی بیان کرد: ملاک و معیار پیروزی یا شکست در جنگ تعداد کشته‌ها یا ساختمان های تخریب شده نیست، بلکه  
اگر مهاجم توانست به اهدافش در جنگ برسد و مدافع نتوانست از اهداف خود دفاع کند مهاجم پیروز و مدافع شکست خورده است ولی اگر مهاجم حمله کرد ولی نتوانست به اهدافش برسد مدافع پیروز است .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان تصریح کرد: اگر امروز ما می گوییم که در جنگ پیروز شدیم به این دلیل است که آن‌ها می خواستند انقلاب ما را از بین ببرند ولی امروز ما همان انقلاب را به تمام جهان صادر کردیم.
حجت الاسلام پولادی تاکید کرد: هدف دشمن از جنگ فرهنگی این است که جوانان ما از اهل بیت (ع) و انقلاب فاصله بگیرند ولی می بینیم که همین جوانان سردمداران پرچم مراسم های فرهنگی در عاشورای حسینی هستند ، پس پیروز جنگ فرهنگی نیز ماییم .
وی تصریح کرد: تفکر بسیجی ما پیروز است چون فرهنگ بسیجی است و فرهنگ بسیجی یعنی تفکر حضرت فاطمه زهرا (س) ، یعنی تفکر حضرت زینب (س) و این فرهنگ شکست ناپذیر است .
در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، مسئولان معاونت های نظارت و بازرسی، اداری و برنامه ریزی، تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی، تایید محتوا و تایید شرعی، دفتر اداری و پشتیبانی، مسئول و کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان را همراهی نمودند.

ارسال نظرات