خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای دانشجو دردانشگاه پیام نور شهر آشخانه

سالروز شهدای دانشجو و روزدانشجو در مراسم یادواره شهدای دانشجو ی شهرستان مانه و سملقان که به مناسبت هفته بزرگداشت مکتب اسلامی برگزار شد
کد خبر: ۹۳۹۸۳۷۸
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹


به گزارش خبرگزاري بسیج،سرهنگ عین الله حاتمی در سالروز شهدای دانشجو و روزدانشجو در مراسم یادواره شهدای دانشجو ی شهرستان مانه و سملقان که به مناسبت هفته بزرگداشت مکتب اسلامی برگزار شد ضمن گرامی داشتن یاد وخاطره 4 شهید دانشجوی شهرستان به بیان سابقه تاریخی زورگویی ها و قلدری کردن ها امریکا برای ملت شریف ایران پرداخت و گفت: درپی ظلم های بسیار اعتراضات مردمی شکل گرفت، مردم و علما اعتراض کردند و شاه ایران به دستور امریکایی ها جلوی اعتراضات را میگرفت و سرکوب میکرد و بی رحمانه مردم، دانش اموزان و دانشجویان ما را به شهادت رساند.
حاتمی در ادامه تاکید کرد: وقتی انقلاب شد و بعداز شروع جنگ، آمریکا حمایت خودش را از صدام ادامه داد و بعد از جنگ تحریم های سخت گیرانه علیه ایران حاکم کرد. آمریکایی ها راهبرد و استراتژی هایش؛ تسلط بر جهان و حکومت بر کل کره زمین است. براساس این هدف راهبرد و استراتژی های خود را تعریف میکند.


حاتمی به یک نمونه از خودنمایی قدرت آمریکا اشاره کرد: در جنگ جهانی دوم بعد از اتمام جنگ وشکست ژاپن؛ آمریکا بمب اتم را استفاده کرد برای اینکه به جهانیان بگوید ما سلاح برتر داریم و بایستی بترسید و ما باید بر جهانیان حاکمیت کنیم. و بعداز ان قرارگاهایی تشکیل داد که ریاست نظامی آن آمریکا بود و چندین پایگاه نظامی در خارج از مرزهای خود تشکیل داد.
وی تصریح کرد: شواهد حاکی از آن است که آمریکا می خواهد بر جهان حاکمیت کند، حضرت امام در ابتدای تشکیل بسیج فرمودند بسیج را تشکیل دادیم برای برپایی حکومت عدل الهی و حضرت آقا در مراحل پنج گانه انقلاب اسلامی نهایت را تشکیل تمدن اسلامی و حکومت عدل الهی بیان کرده اند.


جانشین فرماندهی سپاه استان در امور اقشار بسیج ادامه داد: لذا نقطه تنازع و اختلاف ما با آمریکایی ها هدف ماست که با سلطه گری آمریکا در تضاد است و تا زمانی که یکی از دو طرف از هدف خود دست نکشد این نزاع و درگیری وجود خواهد داشت.


وی بار دیگر تصریح کرد: ما بنا نیست با آمریکا کنار بیاییم و بر این اساس برنامه ها را جلو می بریم.


وی گفت: درجریان پس گرفتن نفتکش که در ۴آبان۱۴٠٠ سالروز تصویب لایحه نگین کاپیتالاسیون در سال ۴۳ بود به جهانیان این پیام را مخابره کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به آن اعتماد به نفس و توانمندی رسیده است که آماده یک جنگ تمام عیار و رودر رو با آمریکا است.


وی در ادامه به لزوم تقویت تمام عرصه ها اعم از فرهنگی، سیاسی واقتصادی و سایر عرصه ها تاکید کرد

وگفت: امروز مشکل اقتصادی زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست بایستی برای مسائل اقتصادی خودمان برنامه ریزی کنیم و باور کنیم که هیچ مشکل غیر قابل حلی در کشور وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها