فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: دوره خدمت سربازی را فرصتی مغتنم برای خودسازی دانست و گفت: امید است سربازان از این فرصت به‌خوبی بهره‌مند شوند و با موفقیت و سربلندی این دوره را به پایان برسانند.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۹۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم تجلیل از سربازان نمونه با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

سرهنگ قاسم سامانلو، فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز در این مراسم ضمن تشکر از حوزه نمایندگی بابت برگزاری این جلسه گفت: همه شما عزیزان که در حال سپری کردن خدمت سربازی هستید، در اوج جوانی قرار دارید.

وی افزود: باید این فرصت خوبی که خداوند متعال در اختیار شما قرار داده را مغتنم بشمارید و فارغ از همه گرفتاری‌ها و مشکلات از این فرصت برای خودسازی استفاده کنید و نهایت بهره را ببرید چراکه کمتر این‌گونه فرصت‌ها برای انسان فراهم می‌شود.

فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) دوره خدمت سربازی را فرصتی مغتنم برای خودسازی دانست و بیان کرد: امید است خداوند به شما توفیق دهد بتوانید طی مدتی که به خدمت سربازی مشغول هستید، نهایت تلاش خود را در امر خودسازی داشته باشید.

سرهنگ سامانلو با اشاره به اینکه عمر ما همواره در حال گذر است و امکان بازگشت به عقب وجود ندارد، عنوان کرد: بهتر است انسان از لحظه‌لحظه زندگی خود بهره لازم را ببرد و در مسیری که خداوند مشخص و برای او مقدر کرده است، گام بردارد و به‌پیش برود.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه قشر جوان اذعان کرد: دشمن سعی دارد با مطرح کردن موضوعات و مسائل مختلف ذهن جوانان را به سمت و سویی ببرد که از موضوعات اصلی غافل شوند درصورتی‌که انسان از قدرت عقل و اختیار برخوردار است و می‌تواند فکر کرده و مسیر را انتخاب کند و در آن گام بردارد.

فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) اضافه کرد: انسانی موفق و برنده خواهد شد که بتواند به‌خوبی و عاقلانه تصمیم گیرد و راه درست را انتخاب کند که اگر خدای ناخواسته دچار انحراف شود و در مسیر نادرستی قرار گیرد خود دچار خسران می‌شود و دنیا و آخرتش را از دست می‌دهد.

سرهنگ سامانلو نماز را بهترین راه ارتباطی انسان با خداوند برشمرد و خاطرنشان کرد: این عمل تأثیر بسزایی در خودسازی انسان دارد؛ امید است ازاین‌پس با شور و اشتیاق بیشتری در نمازهای جماعت حضور پیدا کرده و بتوانیم توشه‌ای را برای آخرت خود ذخیره کنیم.

وی بیان کرد: دوره سربازی، مقدمه‌ای برای وارد شدن به مراحل بعدی زندگی است که سخت‌کوشی و بالا بردن آستانه تحمل در برابر مشکلات را به جوانان می‌آموزد. امید است سربازان از این فرصت به‌خوبی بهره‌مند شوند و با موفقیت و سربلندی این دوره را به پایان برسانند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها