ظهر امروز محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و محمد قربانی رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج، از نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۱۳
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

به گزارش سرویسی اساتید خبرگزاری بسیج، ظهر امروز محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و  محمد قربانی رئیس مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج، از نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی بازدید کردند.

نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی به همت ستاد مکتب انقلاب اسلامی و با حضور ۳۰ دستگاه و موسسه مردمی و با  نمایش مجموعه‌ای از آثار مربوط به رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل یک هزار و ۳۰۰ کتاب، جزوه و آثار پژوهشی با موضوع انقلاب اسلامی درحسینیه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرای تهران از 12 آذرماه آغاز شده و تا 18 آذرماه نیز برپا خواهد بود. 

بازدید از نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی

پروژه‌های پژوهشی، کتب تألیفی و تحلیلی، تابلوهای نمایشگاهی، دوره‌ها و متون آموزشی، محصولات هنری و چند رسانه‌ای، وب‌گاه، گروه و کانال مجازی و نشریات از آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه است.

مجموعه ۱۰ جلدی مکتب انقلاب اسلامی در موضوع تبیین و عملیاتی کردن اندیشه‌های راهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از آثار ویژه این نمایشگاه است که در معرض دید عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات