فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران، در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز:

نیروی انسانی با تقوا عامل بازدارندگی و سرافرازی ما مقابل استکبار است

گردهمایی دانشجویان دانشگاه های تهران و تجلیل از برگزیدگان اولین جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز و دانشجویان نمونه در محل ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۵۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران، در این مراسم گفت: بصیرت افزایی و ارتقا بینش همگانی به مسایل و مشکلات مختلف کشور به ویژه در میان نسل جوان و دانشجو موجب جلوگیری از فتنه افکنی دشمنان می شود.

سردار احمد ذوالقدر  در گردهمایی دانشجویان دانشگاه های تهران با تاکید بر ازدیاد نسل و افزایش جمعیت جوان کشور خاطرنشان کرد: ما نباید از نیروی انسانی غافل باشیم . وی ادامه داد: در دهه های گذشته مدارس کشور دو شیفت و سه شیفت بود و کمبود ساختمان و کلاس برای دانش آموزان از دغدغه های اصلی کشور بود. وی افزود: علاوه بر جوانی جمعیت نیروی انسانی کشور باید  ایمان هم داشته باشد و نیروی جوانی که ایمان قوی داشته باشد هیچ چیز جلودار او نیست.

 فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) گفت: ما هیچ تجهیزاتی برای دفاع از کشور کم نداریم و آنچه موجب بازدارندگی و سرافرازی ما مقابل استکبار است نیروی انسانی با تقوا است همانگونه که در خیلج فارس افسر جوان ما در مقابل ناو جنگی آمریکا با اقتدار می ایستد و به او فرمان خروج از آب های منطقه را می دهد.

با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران توان رویارویی با قدرت بازدارندگی ایران را ندارند و به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند اظهار کرد: باید در این حوزه مردم و جوانان بصیرت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با منطق اسلامی و شیعی می توان کشور را اداره کرد افزود: تمامی مشکلات کشور با انسجام و وحدت در میان آحاد جامعه قابل حل است که این امر در دوره جدید دولت انجام می شود.

ذوالقدر اضافه کرد: حفظ روحیه استکبار ستیزی در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان برای همسو و هم هدف کردن کل جامعه موجب خنثی شدن و از بین رفتن تمامی فتنه ها و توطئه های شوم دشمنان می شود.

وی با تاکید براینکه نیروی انسانی و سرمایه جوانی ۲ عامل محرک رشد، توسعه و حرکت در مسیر تحقق اهداف در کشور هستند، گفت: مهمترین سرمایه بشریت، نیروی انسانی به عنوان ظرفیتی است که امکان توسعه، رشد، تعالی، تولید، معرفت، اقتصاد، سیاست، عمران، حکومت و مجاهدت را فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) تاکید کرد: درصورتیکه نیروی انسانی با انرژی جوان توام و همراه شود، تاب‌آوری در مقابل سختی‌ها بالا رفته و پرش از سکوهای رشد و مجاهدت همراه با آبادانی، رفاه و آسایش اتفاق می‌افتد.

 گردهمایی دانشجویان دانشگاه های استان تهران با حضور محسن منصوری استاندار تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و جمعی از دانشجویان و اساتید امروز(چهارشنبه) به مناسبت روز دانشجو در سپاه سیدالشهدا(ع) برگزار و تعدادی از دانشجویان فعال استان تهران مورد قدردانی قرار گرفتند.

  •  

 

ارسال نظرات