نمایشگاه یک روزه صنایع دستی معلولین شامل انواع تولیدات و محصولات هنری با رویکرد حفظ محیط زیست در محل مرکز علمی کاربردی کهریزک در معرض دید عموم گذاشته شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۶۹
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ نمایشگاه صنایع دستی معلولین موسسه خیریه کهریزک با استقبال گسترده بازدیدکنندگان روبرو شد.

در این نمایشگاه یک روزه، انواع محصولات هنری شامل صنایع چرمی، ملزومات خانگی، مس و فیروزه، زیورآلات و تابلوهای معرق کاری عرضه شد.

آرزو ولایی مدیر امور فرهنگی مرکز علمی کاربردی کهریزک با تقدیر از هنرمندان معلول و توانمند موسسه، اظهار داشت : در این نمایشگاه علاوه بر اینکه نشان دادیم توانبخشی معلولین چه اثرات مثبتی در بهره گیری از توانمندی های آنان دارد، کمک به حفظ محیط زیست عاری از هرگونه آلودگی را نیز یادآور شدیم.

ولایی با بیان اینکه امروزه پسماند صنایع از بزرگترین معضلات محیط زیست است، افزود : کلیه محصولات هنری تولید شده که در زندگی روزمره ما مورد استفاده قرار می گیرد، در واحد توانبخشی معلولین از محل دورریز ضایعات و پسماند صنایع حاصل می شود.

مدیر امور فرهنگی مرکز علمی کاربردی کهریزک، حفظ محیط زیست را از اهداف عالی دانشگاه علمی کاربردی کشور برشمرد و کمک به حفظ محیط زیست عاری از هرگونه آلودگی را وظیفه یکایک هموطنان دانست.

ارسال نظرات