پیام تبریک امام جمعه خواف به مناسبت روز دانشجو:
امام جمعه شهرستان خواف با صدور پیامی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو این حماسه ضد استکباری و خروشان جنبش دانشجویی در تاریخ ایران را به عنوان نماد و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۹۸۴۸۴
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی: پیام تبریک امام جمعه شهرستان خواف به مناسبت 16 آذر روز دانشجو به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علي‌عليه السلام می فرمایند: بدانيد كه كمال دين در طلب دانش و به كار بستن آن است.

شانزدهم آذر ماه ۱۳۳۲ یادآور حماسه ضد استکباری و استبدادی در تاریخ ایران است و به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است.

این روز بزرگ یادآور شهادت سه جوان شایسته، شهیدان مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا است که ندای آزادی خواهی و استقلال طلبی را در نظام پوسیده و استبدادی پهلوی فریاد زدند و برای همیشه درس استکبارستیزی، عزت خواهی و حریت و آزادگی را به نسل جوان دانشجو هدیه دادند.

اینجانب روز دانشجو را به تمامی اصحاب علم و اندیشه، خاصه دانشجویان و اساتید وارسته و برجسته دانشگاه های شهرستان خواف تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همه دانشجویان تلاشگر را در جهت تولید علم و تلاش روزافزون در جهت نیل به اهداف بلند نظام مقدس اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواهان و خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها