خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: ظرفیت‌های بسیار قرارگاه فرهنگی نماز جمعه باید مورد توجه بیشتر قرارگیرد، در امر هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی شهر جایگاه شهرداری بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۳۹۸۵۰۶
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان در دیدار با سید محمد تقوی شهردار دامغان و هیئت همراه با بین اینکه حرکت‌های شهردار محترم در ۴۵ روز طی شده از شروع به کار ایشان، نوید دهنده روز‌های خوبی برای شهر است، اظهارداشت: شهرداری نهادی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و شهروندان از درب منزل خود تا جای جای شهر فعالیت‌های شهرداری را می‌بینند و لمس می‌کنند.

امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه ارتباط چهره به چهره شهردار این شهر با مردم و حضور ایشان در سطح محلات شهر امری بسیار پسندیده است، گفت: در اجرای طرح راهبردی قرارگاه‌های محله‌ای مسجد محور نقش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان با تأکید براینکه نگاه تک محوری در اداره شهر، ناکارآمد و آسیب آفرین است، گفت: شهردار و مجموعه تحت مدیرتشان باید از تجربیات و نظرات ارزشمند شهرداران و مدیران گذشته، مهندسین و به ویژه نخبگان جوان استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها