خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

دین گریزی جوانان نتیجه بدعمل کردن دینداران است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در جمع طلاب بسیجی قزوین در حسینیه سپاه صاحب الامر (عج) برگزار شد، گفت:اگر امروز جوانان دین گریز شده اند نتیجه بد عمل کردن دینداران در معرفی دین است.
کد خبر: ۹۳۹۸۵۱۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

قزوین،به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام حجت الله حاجی صادقی در جمع طلاب بسیج قزوین گفت:رسالت ما هدایتگری و نور افشانی است،باید نسبت به لباس روحانیت که نشانه نبوت و امامت است ادای دین کنیم روحانیت به تعبیر قرآن فرشتگان هدایتگری در تبلیغ و دفاع از دین خدا مصداق رسالت های روحانیت برای جامعه چیست؟ در دفاع از دین و حق باید بصیرت و جسارت داشته باشند.

وی تاکید کرد: امروز به عمار نیاز داریم، روحانیت همانند طبیب سخن می گوید که آن چه را که مردم نیاز دارند باز گو کنند، رهبری مطالبه جدی درباره جهاد تبیین و بصیرت افزایی دارند. امروز که با هدایت رهبری و بصیرت مردم دولت های مورد حمایت آمریکا رشد پیدا نکرد و گفتم مراقب باشید دولت آمریکایی ادامه پیدا نکند.

حاجی صادقی بیان کرد:به مردم بگویید که به آمریکا و اسرائیل فرصت ندادید که افراد وابسته منعفل به استکبار حضور داشته باشند.وقتی رئیس جمهور سابق بعد از رای آوردند به رئیسی گفتند که کشور در همه حوزه ها لبه پرتگاه بودند. وزیر بهداشت به خود بنده گفت؛ وقتی به وزارتخانه رفتم یک واکسن هم نبود، بخاطر خشکسالی ۶۰ درصد توانمندی در گندم داشتیم که آن را جبران کردیم.

نماینده ولی فقيه در سپاه پاسداران افزود: اولین رسالت در تبیین دین امید دادن به مردم است، استکبار می خواهد عامل اقتدار ما را که مردم هستند از بیین ببرند.انقلاب پیشروی داشته در برخی موارد کند شد اما متوقف نشد.

وی اظهارداشت:بزرگترین ضربه که در دولت گذشته آسیب جدی دید اعتماد مردم است که وعده های دروغین دادند، امید دهی داشته باشیم. همان ها که دنبال نیل تا فرات بودند امروز دور خود دیوار بلند بتونی کشیدند و از ترس حمله حزب الله در لاک خود فرو رفتند این عظمت انقلاب اسلامی است.

حاجی صادقي افزود: نتانیاهو می گوید به من رای بدهید قول می‌دهم اسرائیل تا ۸۰سال فرو نپاشد، زیرا آنها دوبار اعلام موجودیت کردند و بیشتر از ۸۰سال دوام نیاوردند. امروز پهپاد آمریکا را می زنیم و جرات برخورد با ایران را ندارد. امروز انصارالله کمر آمریکا را شکسته است.

نماینده ولی فقيه در سپاه گفت: ما مشکل داریم،این ضعف و بی عدالتی وجود دارد باید برای رفع آن اقدام کنیم تا وضعیت بهتر شود اما ولایت را رها نخواهیم کرد و هرگز ما اهل کوفه نخواهیم بود. در خصوص کرونا روحانیت خوش درخشیدند، کارهایی انجام می دادند که کسی توان آن را نداشتند، در تدفین در گذشتگان کرونا بسیاری از مشکلات برای خانواده ها ایجاد می شد و تحریم می شدند و معتقد بودند بیماری مسری در این خانواده وجود دارد اما روحانیت وارد شدند و آنها را در آغوش خویش گرفتند و حمایت کردند.

حاجی صادقي در ادامه بیان کرد: امروز جنگ اراده هاست، ملتی می شکند که اراده اش بشکند. در شرایط جنگی هستیم، تبیین جنگ پایان ناپذیر انقلاب با دنیای استکبار وجود دارد.جبهه حق بدون دشمن نیست،شیوه های مختلف را در جنگ پیاده می کنند که جنگ نظامی آسان‌تر از جنگ نرم است.

وی افزود: دشمن با چهره گرگ وار شما می توانید بهتر تشخیص بدید اما اگر موریانه وار شود همه چیز بدون سرو صدا فرو می ریزد. اسرائیلی ها می گویند بین ما و ایران انقلاب اسلامی نشسته است که مانع از دستاورد و منافع ماست. آنها معتقد هستند انقلاب اسلامی هر روز می گذرد یک میخ به تابوت استکبار می کوبد.

نماینده ولی فقيه در سپاه پاسداران تصریح کرد: یکی از سیاستمداران آمریکا می گوید؛ دشمنی با آمریکا ممکن است خطر داشته باشد اما دوستی با آمریکا کشنده است. به مردم بگوییم که در حال جنگ هستیم، در حال جهاد کبیر هستیم، مصداق جهاد اصغر قتال است اما در جهاد کبیر مانند سازندگی، خدمت رسانی، مراقبت فرهنگی و تبیین و روشنگری کنیم.

وی اشاره کرد: روحانیت با هدایتی از جنس ایثار مطلوب می خواهد که در صحنه باشند و کار عملیاتی کنند و حقایق را تبیین کنند. مردم بیشتر دوست دارند ببینند تا بشنوند.روحانی باید ظاهر و باطنش را مهیا کند تا مردم از دین زده نشوند.

حاجی صادقي تبیین کرد: آیت الله مشکینی در نصیحتی فرمودند؛ علت دین گریزی جوانان بد عمل کردن دین داران است، جاذبه های دین را بگوییم، تا جوانان شیرینی دین را حسن کنند.

نماینده ولی فقيه در سپاه پاسداران در پایان گفت: روحانیت باید رصد و اشراف ویژه به شبهات داشته باشد، از دولت و مسئولین در باره فضای مجازی مطالبه جدی داشته باشیم، نقد منصفانه و توجه به واقعیت ها داشته باشیم.روحانیت نباید استقلالش را از دست بدهد. مطالبات فرهنگی داشته باشیم و غیرت دینی ما کم رنگ نشود، در برابر تعرض به دین واکنش نشان دهید، اندیشه سکولار اصلاحات به دنبال ناکارآمدی انقلاب و اسلام در اداره حکومت است.

انتهای پیام ۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار