سخنگوی سپاه پاسدارن:

وظیفه جهاد تبیین ارائه تصویر درستی از خدمات و تلاش های نظام به نسل جوان است

سردار شریف گفت: دشمن همواره تلاش می کند همه ی داشته ها و دستاوردهای ما را زیر سوال ببرد و ما را از انقلابمان پشیمان کند و وضعیت ما را بحرانی جلوه دهد و دشمن تلاش می کند امید و آینده را از نظام ما بگیرد.
کد خبر: ۹۳۹۸۵۸۴
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردارشریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران در چهارمین همایش رزمندگان فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان کرمان گفت:  تاریخ کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله را به دو مقطع قبل از شهادت حاج قاسم و بعد از شهادت حاج قاسم تقسیم می کنیم و امروز بواسطه عزت و افتخاری که سردار سلیمانی ایجاد کرد، کرمانی ها را با یک نگاه جدیدی می بینند.

وی ادامه داد: نگاه جدید دنیا به کرمانی ها کار را برای مردم این خطه سخت کرده است ، زیرا افکار عمومی انتظار ویژه ای از همشهریان حاج قاسم دارند.

سردار شریف عنوان کرد: مزار حاج قاسم یکی از حرم های پر از زوار درآینده خواهد بود زیرا عظمتی که این پاسدار شجاع , رئوف و ولایتمدار داشت کرمان وضعیت ویژه تری خواهد داشت.

وی افزود: رهبر انقلاب در همین ایام بعد از شهادت حاج قاسم چندین بار از افتخارات لشکر۴۱ ثارالله نام بردند که این امر نشان از توجه رهبرامت به این خطه است  بنابراین ما موظفیم کار ویژه ای برای معرفی لشکر۴۱ ثارالله  را در دستورکار قرار دهیم.

سردار شریف تاکید کرد: دشمن همواره تلاش می کند همه ی داشته ها و دستاوردهای ما را زیر سوال ببرد و ما را از انقلابمان پشیمان کند و وضعیت ما را بحرانی جلوه دهد دشمن تلاش می کند امید و آینده را از نظام ما بگیرد.

وی با بیان اینکه اگر دیر بجنبیم جریان رسانه ای دشمن به سرعت می تواند روی افکار عمومی تاثیر بگذارد، گفت: ۵۰میلیون از جمعیت کشور ما دوران انقلاب ،دفاع مقدس و تثبیت انقلاب را ندیده و مطلع نیست، ما نتوانستیم یک تصویر واقعی را از دوران پهلوی و جمهوری اسلامی ارائه دهیم.

سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد: در روزهای قبل از انقلاب ما نیازمند پرشکان هندی بودیم اما امروز ما توریست درمانی داریم و نظام در طول این چهل و چند سال با تمام سختی ها گام های بسیار موثری برداشته است
 
سردار شریف ادامه داد: این جهاد تبیین برای پیشکسوتان لشکر۴۱ ثارالله در واقع بیان حضور مردم کرمان در جبهه و پشت جبهه در دوران دفاع مقدس است، اولین خاصیت تبیین دفاع مقدس این است که ما نشان می دهیم در روزهای جنگ که ازهر لحاظ وابسته بودیم اکنون در بسیاری از عرصه ها بخصوص در صنعت دفاعی خودکفا هستیم.

سردار ادامه داد: شرایط امروز ما با روزهای ابتدای جنگ قابل مقایسه نیست و پیشرفت های بسیازی رقم خورده اما دشمن می خواهد نداشته های ما را برجسته و داشته های مارا کوچک کند.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: زیرساخت های کشور در گام اول مستحکم شده  و در گام دوم ما را در آستانه سکوی پرتابی عظیم قرار داده است.

وی تاکید کرد: بعد از شهادت حاج قاسم خیل زوار علاقمند به سردار دلها را می بینیم که انشاالله بتوانیم فرهنگ و مکتب حاج قاسم را خوب ارائه دهیم گرچه دشمن اذعان داشته است که دلیل ترور شهید سلیمانی این بود تا حلقه واسطه ملت با حکمرانی و حکومت قطع شود.

سردار شریف مطرح کرد: دشمنان غافل از آن روز هستند که در یک نیم روز در عاشورا چه اتفاقی افتاد و سال هاست شیعه با آن پیام اباعبدالله ایستاده و خون سرخ حاج قاسم یک توان  و قدرت جدیدی رابه امت اسلامی داد.

وی افزود:  در ۷۰ ساله گذشته  تا کنون رژیم صهیونیستی در این حد در آستانه افول نبوده است و رژیم صهیونیستی از قدرت جبهه مقاومت به وحشت افتاد و فرمانده عالیقدر ما را شهید کرد.

سردار شریف عنوان کرد:اگر ابعاد وجودی شهید سلیمانی را به درستی تبیین کنیم، الگویی است نه تنها برای ایران بلکه برای همه دنیا خواهد بود، زیرا او الگوی پاک شجاع متدین مردمی با عاطفه برای جامعه بشری است.

 وی اذعان کرد: در تمامی مدتی که مسئول روابط عمومی سپاه هستم حاج قاسم همواره به من تاکید می کردند که مراقبت کنید تلویزیون از من چیزی پخش نکند و هیچگاه حاضر به مصاحبه هم نبود .
سخنگوی سپاه پاسداران در پایان خاطر نشان کرد:برخی به دنبال دوربین می دوند تا خود را مطرح کنند اما عزت دست خداست شهید سلیمانی کارش برای خدا و از سر اخلاص بود، هرگز دنبال نام، نشان و نمایش نبود،مکتب حاج قاسم تبیین این ابعاد وجودی اوست.

ارسال نظرات