خبرهای داغ:
فلاحی:

سلامت جامعه مرهون فداکاری بی‌نظیر و زینب‌گونه کادر درمان است

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این از خودگذشتگی و فداکاری با هیچ پاداشی قابل تقدیر نیست، گفت: سلامت جامعه مرهون فداکاری بی‌نظیر و زینب‌گونه کادر درمان است.
کد خبر: ۹۳۹۸۷۴۳
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به همراه سعید نظری نایب رئیس شورای شهر همدان به مناسبت روز پرستار از قسمت‌های مختلف بیمارستان بهشتی همدان بازدید و از مدافعان سلامت در این بیمارستان تقدیر کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت روز پرستار گفت: مدافعان سلامت این روزها با از خود گذشتگی در حال خدمت‌رسانی به بیماران، به ویژه بیماران کرونایی هستند.

احمدحسین فلاحی با بیان اینکه این از خودگذشتگی و فداکاری با هیچ پاداشی قابل تقدیر نیست، افزود: سلامت جامعه مرهون فداکاری بی‌نظیر و زینب‌گونه کادر درمان است.

وی ابراز داشت: پرستاران ما شبانه روز در راه خدمت‌رسانی به بیماران از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند‌.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خانواده های کادر سلامت بیان داشت: خانواده کادر درمان همواره در کنار فرشتگان سلامت بوده‌اند و دوری‌ها و خستگی آنها را تحمل می‌کنند.

وی گفت: از همه دست اندرکاران می‌خواهیم در بهبود وضعیت زندگی پرستاران اهتمام ویژه داشته باشند و پرستاران زحمتکش شرکتی و جایگزین را در اولویت تعیین تکلیف استخدامی و تبدیل وضعیت قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات