خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی کشور:

دشمنی استکبار با حاکمیت نوین اسلامی است/ تکیه بر حضور و اراده مردم رمز پیروزی در جنگ نوین اقتصادی است

سردار زهرایی با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی با ایران با حاکمیت اسلامی و ولایت است، گفت: امروز در جنگ نوین اقتصادی با زنده کردن اراده های الهی مردم و حضور آنها در میدان تولید پیروز می شویم.
کد خبر: ۹۳۹۸۷۹۵
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور امروز در سخنرانی پیش از نماز جمعه در مصلی المهدی بیرجند ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) گفت: هر کربلائی یک حبیب بن مظاهر، علی اصغر، یک جوان رشید به نام علی اکبر، یک سقا همچون حضرت عباس دارد، اما کربلا با تمام این اسطوره‌ها اگر حضرت زینب (س) نبود در کربلا می‌ماند.

وی با بیان اینکه یک قاعده قرآنی و الهی به نام مسیر وجود دارد، افزود: کسی که اعتقاد و ایمان دارد، جهاد می‌کند، برای رضای خدا و خدمت به خلق هجرت می‌کند، استقامت می‌کند، استمرار و ثبات قدم در کارهایش دارد یقینا به پیروزی می رسد.

سردار زهرایی با اشاره به فرمایش حضرت زینب(س)  در جریان واقعه کربلا که فرمود: چیزی جز زیبایی ندیدم، گفت: این نشان می‌دهد که این بزرگواران نتیجه قیام کربلا را به خدا واگذار کردند و نتیجه‌ای که خدا به مومنین می‌دهد به اندازه تلاش مومن نیست بلکه به اندازه کرمش است و در جریان واقعه کربلا خداوند تمام روز‌ها را عاشورا و تمام سرزمین‌ها را کربلا قرار داد.

وی با بیان اینکه خدا پاسخ جهاد را با کرم خود می‌دهد، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی استمرار نهضت عاشورا است که در دو مولفه حاکمیت ولایت فقیه و اجرای مناسب‌های دینی و اسلامی و نفوذ این‌ها در قلب‌های مردم شاهد هستیم.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران حاکمیت اسلام و مقام ولایت را که بعد از ائمه در بین امت‌ها مغفول مانده بود زنده کرد، همچنین انقلاب ما مردم پایگی ولایت و ارتباط امام امت با امت را احیا کرد.

سردار زهرایی مطرح کرد: خیمه انقلاب اسلامی بر قائمه ولایت و قاعده مردم استوار است و انقلاب اسلامی بود که مرتبه امامت را در بین مردم احیا کرد.

وی بیان کرد: جنگ دشمن با ما جنگ هسته ای، نظامی، اجتماعی و فرهنگی نیست بلکه ما در یک جنگ تمام عیار با استکبار هستیم چرا که دشمنی آن‌ها با ما در نبودن حاکمیت اسلامی و عدم نفوذ اسلام در دل مردم است.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار با نظام اسلامی ایران تمام شدنی نیست، گفت: امروز جنگ تمدنی که میان جبهه حق و استکبار وجود دارد در رویش جدید تمدن نوین اسلامی است که دشمن نمی‌تواند آنرا بپذیرد.

سردار زهرایی خاطر نشان کرد: دشمن با انجام ۱۷ هزار ترور در کشور، تهاجم فرهنگی، راه اندازی کمپین فشار حداکثری اقتصادی به خیالش می‌تواند مردم ایران را زیر سوال ببرد و پیروز شود، اما هرگز قائمه نظام اسلامی تسلیم نمی‌شود و عاقبت این سرزمین متعلق به مردم مستضعف است چراکه وعده الهی حق است.

مسئول بسیج سازندگی کشور افزود: همان گونه که در استمرار و حفظ انقلاب اسلامی جان‌ها داده شد، خون‌ها داده شد، اراده‌ها بود که در دفاع مقدس داوطلبان، کارمندان، ارتشیان، سپاهیان، بازاریان، کارگران و همه آحاد مردم را بسیج کرد تا در مقابل دشمن حماسه آفرینی کنند و به پیروزی برسیم.

وی تاکید کرد: امروز در جنگ اقتصادی باید این فداکاری‌ها و اقدامات انجام شود و مردم بایستی به پا خیزند و اگر اراده و انگیزه مردم دز جنگ تمام عیار اقتصادی نباشد هرگز پیروزی نخواهد بود.

سردار زهرایی گفت: امروز جنگ بر سر سفره‌های مردم، گوشی‌ها و فضای مجازی وارد شده است.

وی اظهار داشت: امروز از یخ زدگی عقیده‌ها که در بخشی از دولت قبل بود فاصله گرفتیم و دولت مردمی که محرومیت زدایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده حتما باید بدنه دولت مردمی همپای نگاه رئیس جمهور حرکت کند.

وی ادامه داد: اگر تمام دولتمردان با همه منابع مالی، گشایش اقتصادی، کاهش هزینه‌های جاری و پرداختن به مشکلات و معیشت مردم به میدان بیایند بدون حضور و تکیه بر مردم در جنگ اقتصادی موفق نمی‌شویم.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: اگر تئوری اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری مطرح کردند که مبتنی بر سرمایه انسانی، داشته‌های اعتقادی و ایمانی است که از باید‌ها صحبت می‌کند کسی جز مردم نمی‌تواند آنرا انجام دهد و فتح خرمشهر‌های اقتصادی سر دهد.

وی با بیان اینکه ما امروز در دفاع مقدس نوین به سر می‌بریم، گفت: دفاع امروز به مراتب از دفاع مقدس دشوار‌تر است البته که ماهیت آن همان تقابل حق و باطل است.

سردار زهرایی تاکید کرد: در دفاع مقدس نوین تولید کننده، بازاری، کارخانه دار و هر فردی در چرخه تولید و اقتصاد است افسر دفاع مقدس نوین است و ما خدمتگزاران مردم وظیفه داریم تا مسیر را برای کار آن‌ها هموار کنیم.


وی گفت: مردم نیازمند انگیزه، موتور محرک هستند تا انگیزه‌های الهی وجود آن‌ها به باور برسد لذا گروه‌های جهادی، خیرین، صندوق‌های قرض الحسنه مردمی در جنگ اقتصادی این وظیفه را بر دوش می‌کشند تا موتور محرک مردم شوند و به کمک هم این در مقابل با هجمه‌های دشمن بایستند و کشور را به پیش ببرند.

مسئول بسیج سازندگی کشور افزود: امروز ۴۲ هزار گروه جهادی با فعالیت ۸۰۰ هزار جهادگر در کشور فعال هستند، همچنین ۲۶ هزار صندوق قرض الحسنه مردمی در کشور وجود دارد که نیازمند حمایت همه آحاد مردم خصوصا خیرین هستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار