خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان خبر داد

کمک ۵۰ میلیارد ریالی بسیج رسانه همدان به خانواده‌های نیازمند در ایام کرونا

همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: در طول ایام کرونا، بسیج رسانه شهرستان‌ها و مرکز استان به کمک محرومان آمدند و بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی را جمع‌آوری و در بخش‌های مختلف توزیع کردند.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۳۱
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر قوامی مشفق در همایش یک روزه مدیران بسیج رسانه استان همدان که به میزبانی شهرستان تویسرکان برگزار شد، از افتتاح دفاتر بسیج رسانه بهار و کبودراهنگ در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: در شهرستان‌های بزرگ استان مانند ملایر، نهاوند و تویسرکان بیش از ۵ سال است که دارای دفاتر بسیج رسانه هستیم.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش‌های دوره‌ای در شهرستان‌های استان آشنایی نزدیک با مشکلات خبرنگاران و دفاتر بسیج رسانه است که به صورت گفتگو محور انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان افزود: در طول ایام کرونا، بسیج رسانه شهرستان‌ها و مرکز استان به کمک محرومان آمدند و بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی را جمع‌آوری و در بخش‌های مختلف توزیع کردند.

وی گفت: بسیج رسانه همدان و نهاوند در مورد مشکلات عدیده پل قاسم‌آباد و مشکل مغازه‌داران محله نزدیک پمپ بنزین به کمک رسانه و خبرنگاران به خوبی ورود کردند که مسئولان مربوطه قول مساعد دادند مشکلات آنها را به زودی برطرف کنند.

قوامی‌مشفق تصریح کرد: برگزاری دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه استان همدان در دو رشته فوتبال و دومیدانی به میزبانی نهاوند به کمک رسانه‌ها به خصوص روزنامه سپهرغرب و نشریه فریاد نهاوند و بسیج رسانه از اقدامات بسیار ارزشمند بود.

وی افزود: اقدامات رفاهی و گردشگری مناسبی مانند اینترنت رایگان استفاده از امکانات گردشگری همراه با تخفیف از جمله کارهای ما در این دوره بوده و به زودی با کمک بسیج رسانه خبرنگاران بسیجی به مشهد و اردو راهیان نور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات