امام جمعه خلیل آباد:

ایران به دنبال توافق مستمر و پایدار برای رفع تحریم ها است

حجت الاسلام ناهیدی ،امام جمعه شهرستان خلیل آباد در خطبه های نمازجمعه گفت: ایران به دنبال یک توافق مستمر و پایدار برای رفع یکپارچه تحریم ها است و باید تضمین های لازم گرفته شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۷۹
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: دولت سیزدهم دور اول مذاکرات هسته ای را انجام داد که بعد از ۵ روز پایان پیدا کرد و دور دوم مذاکرات نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اروپایی ها و آمریکایی ها در این مذاکره نشان دادند که به دنبال یک تواقف ایده آل، مطلوب و قابل قبول نیستند، خاطرنشان کرد: آنچه از سمت غربی ها مشخص می شود نشان می دهد که آنها هرگز پایبند به توافق اصلی یعنی برجام نیستند و به دنبال امتیازگیری حداکثری و امتیازدهی حداقلی هستند.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه طرف های غربی به دنبال حل مشکلات برجام و احیای آن نیستند، تصریح کرد: آمریکا در چند وقت اخیر برخی از افراد و نهادهای ایرانی را تحریم کرد و این نشان دهنده این است که آنها به دنبال این نیستند که توافق صورت گیرد در صورتی که ایران به دنبال یک توافق مستمر و پایدار برای رفع یکپارچه تحریم ها است و باید تضمین های لازم گرفته شود.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: نمایندگان دولت سیزدهم در حال مذاکره هسته ای در حال حاضر هستند ولی احتمال اینکه غربی ها به توافق مدنظر ایران اسلامی تن ندهند وجود دارد.

حجت الاسلام ناهیدی با اشاره به کشف و ضبط حدود ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان خلیل آباد، تشریح کرد: کشف این میزان مواد کار راحتی نیست و باید نیروی انتظامی با جان عزیز خود بازی کنند تا بتوانند این میزان مواد را از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، عنوان کرد: مجموعه پزشکی و پرستاری تعیین کننده نعمت بی نظیر سلامت در کشور هستند و نقش زیادی در عرصه های مختلف دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار